La recaptació de la taxa turística a Sitges puja un 9% el 2015
Un estudi de la Diputació de Barcelona revela que la despesa mitjana del turistes es xifra en 750 euros.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
Un estudi de la Diputació de Barcelona revela que la despesa mitjana del turistes es xifra en 750 euros.
L’alcalde de Sitges, Miquel Forns, i la tinent d’alcalde de Turisme, Aurora Carbonell, assistiran demà als actes en honor a la patrona de l’hostaleria.
La regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sitges i les associacions de comerciants es reuniran en els propers dies per fer el balanç definitiu i definir accions de promoció futures.
Un centenar de comerços i establiments participaran avui divendres en la tercera edició de la The Sitges Shopping Night que enguany estarà dedicada a la dècada dels anys 80.
L’activitat tindrà lloc avui divendres, a les sis de la tarda, i sortirà des de la platja de les Anquines.