Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Inici
Contacte
Ajuntament de Sitges
  • Seu Electrònica
  • Ajuntament
    • L'Alcaldessa
    • Organització
    • Govern obert i transparència
    • Normatives
    • Atenció ciutadana
  • Serveis
    • Cultura
    • Educació
    • Medi ambient
    • Territori
    • Joventut
    • Participació ciutadana
    • Drets Socials, Ciutadania i Igualtat
    • Promoció econòmica
    • Salut pública
    • Esports
    • Mobilitat
    • Festes
    • Habitatge
    • Residus i neteja viària
    • Tot el que has de saber per gaudir del Nadal a Sitges
  • Actualitat
    • Notícies
    • Agenda
    • Avisos
    • Butlletins
    • Ocupacions de la via pública
  • Vila de Sitges
    • Turisme
    • Una mica d'història
    • Dades de població
    • Plànols de la vila
    • Guia
Promoció econòmica

Cerca

Sou a:
  1. Inici
  2. Ajudes Covid-19
  3. Recursos
Recursos Informació i recursos formatius sobre les mesures aplicades per la COVID-19 https://www.sitges.cat/serveis/promocio-economica/ajudes-covid-19/recursos https://www.sitges.cat/@@site-logo/ajun-lat-color.jpg

Recursos

Informació i recursos formatius sobre les mesures aplicades per la COVID-19

SESSIONS INFORMATIVES I FORMACIÓ ON LINE

Agenda d'activitats gratuïtes on line.

Presentacions de les noves línies d'incentius adreçades a establiments en centres comercials, centres d’estètica i restauració

Data17.12.2020 - 17.12.2020  Hora15h, 16h i 17h

Més informació i inscripcions en aquest enllaç

 

CCAM-Desinfecció de teixits i altres mesures de prevenció per al sector Moda

Webinar 22 de juny a les 16 h.

Més informació i inscripcions aquí

MANCOMUNITAT PENEDÈS-GARRAF

  • Sessions informatives adreçades a emprenedors per a la posada en marxa del negoci.

Tots els divendres de les 11 a les 12 h.

Inscripcions: cliqueu aquí 

 

  • "Què és la transformació digital i com m'afecta a l'empresa?"

1, 2, 7 i 8 de juliol de 15 a 17 hores.

  • "Com guanyar diners: Models de negoci a Internet"

13 i 14 de juliol de 10 a 12 hores.

Més informació: aquí

Inscripcions: aquí

AUREN - EL DILEMA DELS TEST EN EL RETORN AL TREBALL

2 de juny 2020 de les 09:30 a les 10:30 h.

Més informació i inscripcions aquí

 

EURECAT

3 de juny de 11:00h a 12:30h: DESINFECCIÓ: FONAMENTS, EXPERIÈNCIES I TENDÈNCIES TECNOLÒGIQUES

Més informació i inscripcions aquí

Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya

22 de maig a les 15.30 h. "Els 10 errors més comuns als comerços"

Inscripcions aquí

 

 

NEÀPOLIS TALKS

- 19 de maig a les 11 h.  "Errors típics al emprendre un projecte empresarial"  https://errors-emprendre.eventbrite.es/

- 21 de maig a les 11 h. "Pasos para crear un sistema automatizado de ventas" https://sistema-ventas.eventbrite.es/

AUREN-4a. Edició CÀPSULES FORMATIVES

 

QUÈ?

PER A QUI?

QUAN?

AMB QUI?

REGISTRE

1. LA NOVA ORGANITZACIÓ DEL TREBALL: JORNADA, HORARIS, VACANCES I ALTRES ASPECTES ORGANITZATIUS

L’objectiu del webinar és explicar quines són les exigències legals que s’han de tenir en compte davant dels canvis organitzatius de les empreses i com actuar per donar solucions als problemes que aniran sorgint.

Dilluns 18 de maig.

De 9:30 a 10:30

Ignacio Hidalgo, de la divisió d’Advocats d’Auren i Laura Figuerola, de la divisió de Consultoria en RH d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

2. L’IMPACTE DE LA CRISI SANITÀRIA DERIVADA DEL COVID-19 EN ELS CONTRACTES D’ARRENDAMENT D’IMMOBLES D’ÚS DIFERENT DEL D’HABITATGE
 

En aquesta sessió es donarà una visió teòrica i pràctica sobre les mesures introduïdes pel RDL 15/2020 de 21 d’abril per a l’adaptació i revisió dels contractes de lloguer d’immobles d’ús diferent a l’habitatge a la nova realitat actual de paràlisi de l’activitat econòmica en general.

Dilluns 18 de maig.

De 16:00 a 16:40 h.

José Alberto Subías, de la Divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

3. LES NOVES FORMES DE TREBALLAR: TELETREBALL I FLEXIBILITAT COM A NOU PARADIGMA EN LES ORGANITZACIONS

En un entorn tan complicat com l’actual és necessari adaptar-se als canvis i normalitzar les noves formes de treballar en les empreses. S’explicarà com els departaments de RH i de gestió de persones han d’aportar aspectes innovadors i positius en aquesta nova forma d’organització.  

Dimarts 19 de maig.

De 9:30 a 10:30 h.

Alberto Gilarraz, de la divisió d’Advocats d’Auren i Andrés Pérez, de la divisió de Consultoria en RH d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

4. LES MODIFICACIONS DE LES CONDICIONS DE TREBALL

L’objectiu de webinar és repassar tots els procediments legals necessaris perquè tots els canvis que s’estan produint d’àmbit laboral en les nostres empreses i organitzacions no derivin en un conflicte permanent.

Dimecres 20 de maig.

De 9:30 a 10:30 h.

Ignacio Hidalgo i Juan Chozas, de la divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

5. AJUDES DEL FONS SOCIAL EUROPEU. UN REPTE DEMOGRÀFIC

S’exposarà informació sobre les ajudes publicades pel Ministeri de Política Territorial i Funció Pública destinades als ens locals i que tenen per objectiu finançar projectes d’ocupació, d’emprenedoria col·lectiva i d’autoocupació per afrontar el repte demogràfic en els municipis de menys població, en el marc del “Programa Operativo de Empleo Juvenil del Fondo Social Europeo (ayudas EMP-POEJ)”

Dimecres 20 de maig.

De 11:30 a 12.30 h.

Eduardo Romero, Carmen Arenas i Ana Gil, de la divisió de Consultoria i Gestió de Projectes d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

6. CONEIX EL QUE “SOCIAL. SIC” POT FER PER LA TEVA ENTITAT D’INSERCIÓ LABORAL

Per tal d'ajudar les entitats d’inserció laboral a millorar la gestió i el seu dia a dia i a conèixer quines són les novetats de l’eina en l’àmbit de la inserció laboral. Va dirigit a tots els equips humans de les entitats que treballen amb “SOCIAL.SIC”.

Dimecres 20 de maig.

De 12 a 12:45 h.

Mireia Montaner i Josep Maria Llampallas de la Divisió de Consultoria d’Auren

Webinar via Teams.

Inscripció aquí

7. LA NOVA ORGANITZACIÓ DE LA PREVENCIÓ EN L’EMPRESA: DEL QUE ÉS NECESSARI CAP EL QUE ÉS ESSENCIAL

S’analitzaran les exigències que la nova realitat imposa en matèria de prevenció de riscos laborals i com l’activitat preventiva de les empreses passa a tenir un paper fonamental en el nou model de negoci.

Dijous 21 de maig.  

De 9:30 a 10:30 h.

Mario Rodríguez i Juan Chozas, de la divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

8. RECENT MODIFICACIÓ DE L’IMPOST SOBRE SUCCESSIONS A CATALUNYA. ALGUNES IDEES SOBRE PLANIFICACIÓ SUCCESSÒRIA I LA POSSIBILITAT DE FER DONACIONS EN VIDA

En aquesta sessió es donarà una visió pràctica de les principals modificacions introduïdes per la Llei 5/2020, en l’Impost sobre Successions i Donacions. Es plantejaran algunes idees sobre com planificar una futura successió del patrimoni empresarial i personal.

Dijous 21 de maig.

De 12:00 a 12:45 h.

Isabel Pi, de la divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Teams.

Inscripció aquí

 

9. LES FRANQUÍCIES I LA MODERNITZACIÓ DELS SEUS PLANS D’EXPANSIÓ POST CRISI COVID-19

L’objectiu de la sessió és exposar quines eines tecnològiques tenen les franquícies per portar a terme els processos de captació d’inversors, la selecció de nous franquiciats i l’òptima gestió del procés d’expansió.

Divendres 22 de maig.

De 10:00 a 11:00 h.

Nacho Cabaleiro i Pablo Reino, de la divisió de Consultoria en Retail i Franquícies d’Auren

Webinar via Zoom.

Inscripció aquí

10. PRINCIPALS NOVETATS DE LA CAMPANYA D’IRPF 2019. ASPECTES PRÀCTICS A TENIR EN COMPTE

Es donarà una visió pràctica de les novetats més significatives de la campanya de renda i patrimoni d’enguany.

Divendres 22 de maig.

De 12:00 a 12:45 h.

Marta Garrido, de la divisió d’Advocats d’Auren

Webinar via Teams.

Inscripció aquí

 

Ajuntament de Viladecans

26 de maig  de 10:00h a 11:00h  INTRODUCCIÓ A LES XARXES SOCIALS

Inscripcions aquí

AGENDA ACCIÓ

Accés a l'agenda aquí

GRAMEIMPULS

Ets autònom/a? Informa’t de les novetats COVID-19. Dues edicions.

1a. edició: 29/04/2020 i 30/04/2020. Informació i inscripcions aquí

2a. edició: 11/05/2020 i 12/05/2020. Informació i inscripcions aquí

Altres formacions més informació aquí

 

TANDENN-ASSOCIACIÓ EMPRENEDORS, INNOVADORS I EMPRESES PENEDÈS GARRAF

- 23 d'abril: El que no saps del finançament per a autònoms i pimes amb motiu del Covid1-9. Inscripcions aquí 

- 25/03/2020 Com implementar de manera àgil les noves mesures i ajudes Covid-19

Accés vídeo de la sessió

FEGP - Federació Empresarial del Gran Penedès

Accés webinars gratuïts oberts a tothom aquí

CAMBRA DE COMERÇ

Accés webinars Cambra aquí

COOPSETÀNIA

- Creem cooperatives, creem alternatives. Itinerari formatiu (3 sessions): 

29/06: Dimensió jurídica de les cooperatives. 

01/07: Dimensió social i laboral.

03/07: Dimensió econòmica i financera.

Més informació i inscripcions aquí 

 

- 19 i 26 de maig 10-14 h. "Cofinançament de projectes a través de micromecenatge" Inscripció aquí

- 24 d'abril 10-12 h. "Digitalitza el teu negoci" Inscripció aquí

- 28 d'abril de 10 a 12 h. "Perquè és important la marca pròpia" Inscripció aquí

- 29 Abril de 10 a 12 h. " Captació de fons públics i privats". Sessió 1: Anàlisi de necessitats i finançament públic" Inscripcions aquí

- 30 d'abril de 10 a 12 h. "Captació de fons públics i privats". Sessió 2:Fons privats i pla de captació de fons. Inscripció aquí

- 7 de maig de 10 a 13 h. "Anàlisi de viabilitat i sostenibilitat de projectes" Informació i inscripcions aquí

 

 

Ajuntament de Gavà

Formació empresarial. Accés aquí

Centre d'Empreses Baix LLobregat

Quines tecnologies i xarxes socials poden ajudar-te a difondre el teu negoci.

Més informació i inscripcions aquí.

Easyscreen-Cartelleria Digital

Dimecres 20 de maig a les 16 h "Cartelleria Digital: el mitjà de comunicació més rellevant de 2020"

Informació i inscripcions aquí

 

 

Red DTI- Destinos Turísticos inteligentes

Guies de mesures i recomanacions preventives del contagi per COVID-19 en el sector turístic.

Accediu al vídeo del webinar del 20 de maig aquí

 

 

Informació actualitzada Generalitat Calalunya

Accés Canal Empresa

Informació actualitzada Govern d'Espanya

Accés BOE

Accés mesures AEAT COVID 19

Informació actualitzada Diputació de Barcelona

- Actualitat laboral - Auren

- "Tramitació d'ajuts Covid-19 per a autònoms" Sessió formativa realitzada el 27 d'abril. Accés a la presentació aquí

- Addenda RDL 15/2020 de Mesures laborals urgents - Auren

-  Addenda novetats RDL 15/2020: Mesures en matèria d'arrendaments, fons de promoció i educació en cooperatives, sector públic, consumidors i usuaris

- Accés Butlletí informatiu empreses i autònoms

- Mesures complementàries en matèria tributària - Auren 

- Circular d’actualitat fiscal d’abril - Auren

- Incidència comptable i fiscal dels costos ocasionats per la crisi de la COVID-19 - Auren 

- Impostos autonòmics amb motiu del COVID-19 - Auren

- Novetats en matèria de dret concursal - Auren 

- Riscos penals corporatius - Auren 

- Mesures complementàries en matèria laboral: moratòries i aplaçaments - Auren 

- Circular d’actualitat laboral d’abril - Auren

 

ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

Aquí trobareu informació i assessorament a empreses en relació a la COVID-19

Accés web ACCIO

AGENCIA CATALANA DE TURISME

Informació d'interès per a empreses i professionals del sector turisme.

Accès al web ACT

Mesures de suport del Servei d'Ocupació de Catalunya

Informació del SOC per a persones treballadores: Com donar-se d'alta com a demandant d'ocupació (infografia)

Informació del SOC per a les empreses: Mesures de suport pel manteniment de l'ocupació (infografia)

Informació del SOC per a professionals autònoms: Mesures de suport (infografia)

SOC - Preguntes freqüents Programes d'ocupació

Accés FAQs Programes SOC 

Departament de Treball, Afers Socials i Famílies

FAQs

SEPE - Preguntes freqüents

FAQs

AUREN - Terminis de formulació i aprovació de CCAA i impost de societats

Reial Decret - Llei 19/2020, de 26 de maig

Accés infografia aquí

Acelera Pyme

Recursos per a pimes i autònoms front la COVID-19.

 

Xarxa d'Ateneus Cooperatius

- Mesures especials per a projectes d'economia solidària

- Suport a entitats i empreses socials Fiare Banca Ètica 

Recull d'informació d'actualitat per les empreses del sector turístic - AUREN

  1. Mesures financeres: avals aquí
  2. Mesures tributàries aquí
  3. Mesures laborals aplicables en finalitzar l'estat d'alarma aquí
  4. Destinacions turístiques: perspectives i estratègies aquí
  5. Ciberseguretat i tecnologia aquí

Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya

- Sessions informatives: El cafè de la Federació. Accés aquí

- Iniciatives d'algunes cooperatives per fer front a la Covid-19 aquí

- Fons Cooperatiu per l'Emergència Social i Sanitària. Accés aquí

- FAQs: accés aquí

Mancomunitat Penedès-Garraf

Servei d'assessorament a emprenedors. Accediu aquí

Cambra de Comerç

"Que cap empresa tanqui". Servei d'assessorament. Accés aquí 

Navegació
  • EMPRESA
  • COMERÇ
  • Actualitat
  • Emprenedoria
  • OCUPACIÓ
  • Ajudes Covid-19
    • Ajudes extraordinàries de l'Ajuntament de Sitges per a autònoms i empreses
    • Mesures extraordinàries de l'Ajuntament de Sitges
    • Suport i assessorament
    • Mesures per a empreses i autònoms d'altres administracions
    • Altres mesures per a empreses, autònoms i treballadors
    • Mesures específiques sectorials
    • Mesures d'altres administracions per a treballadors per compte aliena
    • Mesures d'ocupació
    • Recursos
      • SESSIONS INFORMATIVES I FORMACIÓ ON LINE
      • Informació actualitzada Generalitat Calalunya
      • Informació actualitzada Govern d'Espanya
      • Informació actualitzada Diputació de Barcelona
      • ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
      • AGENCIA CATALANA DE TURISME
      • Mesures de suport del Servei d'Ocupació de Catalunya
      • SOC - Preguntes freqüents Programes d'ocupació
      • Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
      • SEPE - Preguntes freqüents
      • AUREN - Terminis de formulació i aprovació de CCAA i impost de societats
      • Acelera Pyme
      • Xarxa d'Ateneus Cooperatius
      • Recull d'informació d'actualitat per les empreses del sector turístic - AUREN
      • Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya
      • Mancomunitat Penedès-Garraf
      • Cambra de Comerç
  • CENTRE D'EMPRESES CREATIVES
  • MERCATS I FIRES
  • SITGES, ESCENARI DE RODATGES

Accions Document

  • RSS
  • Imprimir

Compartir

  • Email
  • twitter
  • facebook
  • google plus
  • Whatsapp
Ajuntament de Sitges

Pl. Ajuntament, sn.

Tel. 938 11 76 00 / Atenció Ciutadana Tel. 010

Tornar a d'alt
  • Inici
  • Polítiques
  • Mapa del lloc
  • Accessibilitat
  • Contacte
  • Alt Contrast
© 2018 - Ajuntament de Sitges
Projecte desenvolupat per logo semic — logo eCityclic