Recursos
Formació online: Treballa amb les idees. Experimenta amb la creativitat per trobar nous models de negoci.
Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura:
Treballa amb les idees. Experimenta amb la creativitat per trobar nous models de negoci.
2 Sessions: Dijous 4 i dijous 11 de Març de 10H a 12H en línia
Formadora: Maria Batet
Per a més informació i inscripcions cliqueu el següent enllaç
SESSIONS INFORMATIVES I FORMACIÓ ON LINE
CCAM-Desinfecció de teixits i altres mesures de prevenció per al sector Moda
Webinar 22 de juny a les 16 h.
Més informació i inscripcions aquí
MANCOMUNITAT PENEDÈS-GARRAF
- Sessions informatives adreçades a emprenedors per a la posada en marxa del negoci.
Tots els divendres de les 11 a les 12 h.
Inscripcions: cliqueu aquí
- "Què és la transformació digital i com m'afecta a l'empresa?"
1, 2, 7 i 8 de juliol de 15 a 17 hores.
- "Com guanyar diners: Models de negoci a Internet"
13 i 14 de juliol de 10 a 12 hores.
Més informació: aquí
Inscripcions: aquí
EURECAT
3 de juny de 11:00h a 12:30h: DESINFECCIÓ: FONAMENTS, EXPERIÈNCIES I TENDÈNCIES TECNOLÒGIQUES
Més informació i inscripcions aquí
NEÀPOLIS TALKS
- 19 de maig a les 11 h. "Errors típics al emprendre un projecte empresarial" https://errors-emprendre.eventbrite.es/
- 21 de maig a les 11 h. "Pasos para crear un sistema automatizado de ventas" https://sistema-ventas.eventbrite.es/
AUREN-4a. Edició CÀPSULES FORMATIVES
QUÈ? |
PER A QUI? |
QUAN? |
AMB QUI? |
REGISTRE |
1. LA NOVA ORGANITZACIÓ DEL TREBALL: JORNADA, HORARIS, VACANCES I ALTRES ASPECTES ORGANITZATIUS |
L’objectiu del webinar és explicar quines són les exigències legals que s’han de tenir en compte davant dels canvis organitzatius de les empreses i com actuar per donar solucions als problemes que aniran sorgint. |
Dilluns 18 de maig. De 9:30 a 10:30 |
Ignacio Hidalgo, de la divisió d’Advocats d’Auren i Laura Figuerola, de la divisió de Consultoria en RH d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
2. L’IMPACTE DE LA CRISI SANITÀRIA DERIVADA DEL COVID-19 EN ELS CONTRACTES D’ARRENDAMENT D’IMMOBLES D’ÚS DIFERENT DEL D’HABITATGE |
En aquesta sessió es donarà una visió teòrica i pràctica sobre les mesures introduïdes pel RDL 15/2020 de 21 d’abril per a l’adaptació i revisió dels contractes de lloguer d’immobles d’ús diferent a l’habitatge a la nova realitat actual de paràlisi de l’activitat econòmica en general. |
Dilluns 18 de maig. De 16:00 a 16:40 h. |
José Alberto Subías, de la Divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
3. LES NOVES FORMES DE TREBALLAR: TELETREBALL I FLEXIBILITAT COM A NOU PARADIGMA EN LES ORGANITZACIONS |
En un entorn tan complicat com l’actual és necessari adaptar-se als canvis i normalitzar les noves formes de treballar en les empreses. S’explicarà com els departaments de RH i de gestió de persones han d’aportar aspectes innovadors i positius en aquesta nova forma d’organització. |
Dimarts 19 de maig. De 9:30 a 10:30 h. |
Alberto Gilarraz, de la divisió d’Advocats d’Auren i Andrés Pérez, de la divisió de Consultoria en RH d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
4. LES MODIFICACIONS DE LES CONDICIONS DE TREBALL |
L’objectiu de webinar és repassar tots els procediments legals necessaris perquè tots els canvis que s’estan produint d’àmbit laboral en les nostres empreses i organitzacions no derivin en un conflicte permanent. |
Dimecres 20 de maig. De 9:30 a 10:30 h. |
Ignacio Hidalgo i Juan Chozas, de la divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
5. AJUDES DEL FONS SOCIAL EUROPEU. UN REPTE DEMOGRÀFIC |
S’exposarà informació sobre les ajudes publicades pel Ministeri de Política Territorial i Funció Pública destinades als ens locals i que tenen per objectiu finançar projectes d’ocupació, d’emprenedoria col·lectiva i d’autoocupació per afrontar el repte demogràfic en els municipis de menys població, en el marc del “Programa Operativo de Empleo Juvenil del Fondo Social Europeo (ayudas EMP-POEJ)” |
Dimecres 20 de maig. De 11:30 a 12.30 h. |
Eduardo Romero, Carmen Arenas i Ana Gil, de la divisió de Consultoria i Gestió de Projectes d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
6. CONEIX EL QUE “SOCIAL. SIC” POT FER PER LA TEVA ENTITAT D’INSERCIÓ LABORAL |
Per tal d'ajudar les entitats d’inserció laboral a millorar la gestió i el seu dia a dia i a conèixer quines són les novetats de l’eina en l’àmbit de la inserció laboral. Va dirigit a tots els equips humans de les entitats que treballen amb “SOCIAL.SIC”. |
Dimecres 20 de maig. De 12 a 12:45 h. |
Mireia Montaner i Josep Maria Llampallas de la Divisió de Consultoria d’Auren |
Webinar via Teams. Inscripció aquí |
7. LA NOVA ORGANITZACIÓ DE LA PREVENCIÓ EN L’EMPRESA: DEL QUE ÉS NECESSARI CAP EL QUE ÉS ESSENCIAL |
S’analitzaran les exigències que la nova realitat imposa en matèria de prevenció de riscos laborals i com l’activitat preventiva de les empreses passa a tenir un paper fonamental en el nou model de negoci. |
Dijous 21 de maig. De 9:30 a 10:30 h. |
Mario Rodríguez i Juan Chozas, de la divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
8. RECENT MODIFICACIÓ DE L’IMPOST SOBRE SUCCESSIONS A CATALUNYA. ALGUNES IDEES SOBRE PLANIFICACIÓ SUCCESSÒRIA I LA POSSIBILITAT DE FER DONACIONS EN VIDA |
En aquesta sessió es donarà una visió pràctica de les principals modificacions introduïdes per la Llei 5/2020, en l’Impost sobre Successions i Donacions. Es plantejaran algunes idees sobre com planificar una futura successió del patrimoni empresarial i personal. |
Dijous 21 de maig. De 12:00 a 12:45 h. |
Isabel Pi, de la divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Teams. Inscripció aquí
|
9. LES FRANQUÍCIES I LA MODERNITZACIÓ DELS SEUS PLANS D’EXPANSIÓ POST CRISI COVID-19 |
L’objectiu de la sessió és exposar quines eines tecnològiques tenen les franquícies per portar a terme els processos de captació d’inversors, la selecció de nous franquiciats i l’òptima gestió del procés d’expansió. |
Divendres 22 de maig. De 10:00 a 11:00 h. |
Nacho Cabaleiro i Pablo Reino, de la divisió de Consultoria en Retail i Franquícies d’Auren |
Webinar via Zoom. Inscripció aquí |
10. PRINCIPALS NOVETATS DE LA CAMPANYA D’IRPF 2019. ASPECTES PRÀCTICS A TENIR EN COMPTE |
Es donarà una visió pràctica de les novetats més significatives de la campanya de renda i patrimoni d’enguany. |
Divendres 22 de maig. De 12:00 a 12:45 h. |
Marta Garrido, de la divisió d’Advocats d’Auren |
Webinar via Teams. Inscripció aquí |
Ajuntament de Viladecans
26 de maig de 10:00h a 11:00h INTRODUCCIÓ A LES XARXES SOCIALS
Inscripcions aquí
AGENDA ACCIÓ
Accés a l'agenda aquí
TANDENN-ASSOCIACIÓ EMPRENEDORS, INNOVADORS I EMPRESES PENEDÈS GARRAF
- 23 d'abril: El que no saps del finançament per a autònoms i pimes amb motiu del Covid1-9. Inscripcions aquí
- 25/03/2020 Com implementar de manera àgil les noves mesures i ajudes Covid-19
FEGP - Federació Empresarial del Gran Penedès
Accés webinars gratuïts oberts a tothom aquí
CAMBRA DE COMERÇ
Accés webinars Cambra aquí
COOPSETÀNIA
- Creem cooperatives, creem alternatives. Itinerari formatiu (3 sessions):
29/06: Dimensió jurídica de les cooperatives.
01/07: Dimensió social i laboral.
03/07: Dimensió econòmica i financera.
Més informació i inscripcions aquí
- 19 i 26 de maig 10-14 h. "Cofinançament de projectes a través de micromecenatge" Inscripció aquí
- 24 d'abril 10-12 h. "Digitalitza el teu negoci" Inscripció aquí
- 28 d'abril de 10 a 12 h. "Perquè és important la marca pròpia" Inscripció aquí
- 29 Abril de 10 a 12 h. " Captació de fons públics i privats". Sessió 1: Anàlisi de necessitats i finançament públic" Inscripcions aquí
- 30 d'abril de 10 a 12 h. "Captació de fons públics i privats". Sessió 2:Fons privats i pla de captació de fons. Inscripció aquí
- 7 de maig de 10 a 13 h. "Anàlisi de viabilitat i sostenibilitat de projectes" Informació i inscripcions aquí
Ajuntament de Gavà
Formació empresarial. Accés aquí
Centre d'Empreses Baix LLobregat
Quines tecnologies i xarxes socials poden ajudar-te a difondre el teu negoci.
Més informació i inscripcions aquí.
Easyscreen-Cartelleria Digital
Dimecres 20 de maig a les 16 h "Cartelleria Digital: el mitjà de comunicació més rellevant de 2020"
Informació i inscripcions aquí
Red DTI- Destinos Turísticos inteligentes
Guies de mesures i recomanacions preventives del contagi per COVID-19 en el sector turístic.
Accediu al vídeo del webinar del 20 de maig aquí
Informació actualitzada Diputació de Barcelona
- "Tramitació d'ajuts Covid-19 per a autònoms" Sessió formativa realitzada el 27 d'abril. Accés a la presentació aquí
- Addenda RDL 15/2020 de Mesures laborals urgents - Auren
- Accés Butlletí informatiu empreses i autònoms
- Mesures complementàries en matèria tributària - Auren
- Circular d’actualitat fiscal d’abril - Auren
- Incidència comptable i fiscal dels costos ocasionats per la crisi de la COVID-19 - Auren
- Impostos autonòmics amb motiu del COVID-19 - Auren
- Novetats en matèria de dret concursal - Auren
- Riscos penals corporatius - Auren
- Mesures complementàries en matèria laboral: moratòries i aplaçaments - Auren
- Circular d’actualitat laboral d’abril - Auren
ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
Aquí trobareu informació i assessorament a empreses en relació a la COVID-19
AGENCIA CATALANA DE TURISME
Informació d'interès per a empreses i professionals del sector turisme.
Mesures de suport del Servei d'Ocupació de Catalunya
Informació del SOC per a persones treballadores: Com donar-se d'alta com a demandant d'ocupació (infografia)
Informació del SOC per a les empreses: Mesures de suport pel manteniment de l'ocupació (infografia)
Informació del SOC per a professionals autònoms: Mesures de suport (infografia)
AUREN - Terminis de formulació i aprovació de CCAA i impost de societats
Reial Decret - Llei 19/2020, de 26 de maig
Accés infografia aquí
Mancomunitat Penedès-Garraf
Servei d'assessorament a emprenedors. Accediu aquí
Cambra de Comerç
"Que cap empresa tanqui". Servei d'assessorament. Accés aquí