Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Arxiu Històric Municipal

Adreça
Plaça de l'Ajuntament, 18
Correu electrònic
arxiuhistoric@sitges.cat
Telèfon
93 811 76 28
Horaris

Visites presencials prèviament concertades de dilluns a divendres de 10 a 14 h.

Totes les peticions de consulta de documentació, tant externes com internes hauran de realitzar-se mitjançant la seu electrònica de l’Ajuntament de Sitges: https://seu.sitges.cat/.

Les consultes presencials s’atendran amb cita concertada prèviament.

Així mateix atenent les mesures de prevenció derivades de la pandèmia del coronavirus covid19:

  • Els sol·licitants hauran hagut de presentar una instància a l’Ajuntament especificant la documentació que volen consultar tenint en compte que el màxim és de 10 unitats d’arxiu (entre caixes i volums) i la durada temporal prevista de la consulta.
  • Caldrà que a la instància indiquin un número de mòbil i adreça de correu electrònic per a poder rebre la confirmació de la consulta i la concertació del dia.
  • L’usuari haurà de portar obligatòriament la seva mascareta i els seus dispositius personals d’escriptura.
  • A la sala de consulta s’atendrà un sol usuari. El límit de material d’arxiu a consultar en una jornada serà de 10 documents o unitats d’instal·lació.
  • A l’interior de la sala de consulta és obligatori l’ús de mascareta i manteniment de distància de 2 metres entre les persones.
  • Els usuaris hauran de demanar a l’arxiver la consulta de qualsevol llibre auxiliar i no tocar cap altre document que estrictament el que se’ls serveixi, sense accedir a les prestatgeries i fent la consulta a la taula.
  • Els usuaris podran fotografiar els documents però sense fer ús de flaix.