Arrenca el Festival Jardins Terramar de Sitges
El Festival Jardins Terramar de Sitges arrenca aquest cap de setmana amb un cartell amb estrelles com Juan Antonio Bayona i Fernando Vázquez, al capdavant d'una orquestra simfònica que interpretarà bandes sonores de les pel·lícules del director cinematogràfic; Texas; Joan Dausà i Els Amics de les Arts; Joana Serrat; Manu Guix; Luz Casal; Rosario Flores; Pablo López; Gregory Porter; i Joan Manuel Serrat.
L'agost comptarà amb també amb Sergio Dalma, Gloria Gaynor; Diego el Cigala i James Rhodes. En aquesta darrera jornada també hi haurà una sessió musical durant tot el dia dedicada als nens amb The Pinker Tones i Marc Parrot & Eva Armisén, a través de Minimúsica.
L'alcalde de Sitges, Miquel Forns, ha destacat que "el nou festival se suma a l'ampli ventall de propostes culturals de Sitges que reforcen la denominació d'origen de la població i atrau valors internacionals, alhora que és una excel·lent plataforma de promoció per al talent local".
Pre la seva banda, el director del Festival, Carles Gilibets, va indicar que a més del cartell previst, el talent local es veurà representat pels diferents grups i artistes de Sitges.
El Festival se celebra en els emblemàtics Jardins Terramar de Sitges on hi haurà un Auditori amb capacitat per a 2.300 persones. Seran 12 propostes diferents al llarg de 14 dies, que començaran a les 22.00 h. i duraran aproximadament una hora i mitja. El públic podrà accedir al recinte a partir de les 20.00 h. i gaudir fins a les 2.00 h. de diferents experiències gastronòmiques i culturals.