Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

'Bon profit, Miquel', al Retiro

L'entitat ofereix un espectacle de teatre infantil i juvenil per a celebrar la diada de Sant Jordi en família.

La Societat Recreativa El Retiro oferirà diumenge a les 12 hores l'espectacle Bon profit, Miquel de la companyia Micro Troupe, un muntatge de teatre infantil i juvenil dirigit a tota la família en el marc de la diada de Sant Jordi.

L'espectacle compta amb tres històries a l'entorn de tres nois, que volen ser un homenatge al nen, al treballador, a l'home, a l'amant, al lluitador i al poeta Miquel Martí i Pol.

La manipulació d'objectes, els efectes de so i la música en directe acompanyen l'espectacle narrat per Joan Gispert i Elena Mesa, qui porten la música també.

Les entrades tenen un preu de 4 euros per al públic en general i de 2 euros per als socis i sòcies del Retiro i es poden adquirir anticipadament a la secretaria de l'entitat o a la guixeta de la sala una estona abans de l'inici del muntatge.