'Discreto', el nou treball discogràfic de Justo y los pecadores
El grup local, Justo y los pecadores acaba de treure al mercat el seu nou àlbum anomenat Discreto. En total, són 9 cançons de rock en castellà barrejades amb estils com el rock and roll, el rhythm&blues, el country rock i el folk rock.
Tots els temes han estat compostos per Justo Conde i Cesc Estrada a excepció de Las chicas son guerreras, versió del clàssic dels 80 del grup Coz que s'ha convertit en un himne per al públic fidel de la banda.
Yo era fuego és el títol del primer single del nou disc i també representa l'inici d'una nova etapa per a la banda. Aquest primer senzill ja apunta referències diverses per mostrar nou exercici al més pur estil de la banda de rock and roll. El tema retrata la parella addicta a si mateixa, sense més futur que aquell que es van prometre al principi.
Produït per Justo y los pecadores i Pere Aguilar, l'àlbum es va gravar entre el març i el maig. La banda ja va presentar el disc a la sala barcelonina Luz de Gas, i tornar a reviure'l dalt de l'escenari el proper 15 de gener a la Boite de Madrid abans de començar al febrer la gira.
Sota el nom de Girando a discreción, el grup sitgetà es posarà en ruta per oferir amb gran honestedat i emoció, el nou treball discogràfic que manté l'essència del seu estil 100% rock and roll intemporal, però amb gran varietat d'estils i noves influències.
La banda està formada per Justo Conde (veu, guitarra i armònica), Cesc Estrada (guitarra i veu), Miquel Mix Montfort (guitarra i veu), Josep Faraboni, Fara (baix). Per elaborar el disc han comptat amb músics convidats com el bateria Mateo Sirer, el pianista Lluís Coloma, el bateria i percussionista, Mateo Cirer i Amadeu Casas tocant la guitarra elèctrica i el Dobro. L'objectiu del grup és incitar a ballar i passar-s'ho bé sota la bandera del rock and roll, la marca d'identitat d'aquest grup sitgetà. En els directes, el grup pretén fer moure l'esquelet i incitar també el ball mental i espiritual.