Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

El cicle Sitges Teatre continua amb un espectacle familiar

Imatge principal associada a la noticia
Imatge principal associada a la noticia
L’obra “El circ dels albergínia” es podrà veure aquest divendres a la plaça de l’estació de Garraf a les vuit de la tarda. L’accés per veure la producció de la companyia Pengim –Penjam és gratuït.

La programació del cicle Sitges Teatre de la regidoria de Cultura, Tradicions i Festes continua amb l’espectacle familiar El circ dels albergínia. L’obra de la companyia de Teatre Pengim-Penjam es podrà veure aquest divendres a la plaça de l’estació de Garraf a les vuit de la tarda. L’entrada per gaudir del muntatge és gratuïta.

La història arrenca amb els germans Albergínia, propietaris d’un circ que ha anat passant de generació en generació. Un dia, un d’ells ven més entrades del compte i això comporta que el públic no pugui entrar a la carpa. Per solucionar-ho, els dos protagonistes; en Carbonilla i la Mandonguilla, que són pallassos, oferiran un espectacle off de la pista per entretenir la gent al peu dels camerinos.

Aquesta producció, adreçada als més petits, està interpretada per Josep Maria Serrat en el paper de Carbonilla i Mercè Alemany en la pell de la Mandonguilla. Els actors posaran en escena una proposta familiar amb molta música i allunyada dels números típicament de circ.