Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

El Consorci del Patrimoni de Sitges convoca una beca

Els estudiants d’Història de l’Art, Belles Arts o amb titulació afí interessats poden formalitzar les inscripcions fins al 15 de febrer.

L'objectiu de la beca és el perfeccionament docent del beneficiari per tal de completar la formació teòrica i pràctica així com la preparació professional d'estudiants universitaris. Per posar-ho en pràctica, la beca ofereix la realització de tasques de suport i col·laboració amb el Servei Pedagògic i d'Activitats Culturals del Consorci del Patrimoni de Sitges.

La col·laboració es concreta en la col·laboració en la producció de dossiers per a les activitats dels museus i exposicions temporals, la gestió de la central de reserves, la gestió de les bases de dades de visitants en grups o el monitoratge de visites guiades i de tallers escolars, familiars i d'adults als museus de Sitges i exposicions temporals, entre altres.

L'estudiant d'Història de l'Art, Belles Arts o amb titulació afí que accedeixi a la beca rebrà una dotació econòmica de 500 € que es farà efectiva per mesos vençuts. La durada de la beca és del 2 de març fins el dia 31 de desembre de 2009 amb una dedicació de 30 hores setmanals.

El procés es farà de conformitat amb les bases de la convocatòria i per obtenir més informació cal adreçar-se a les oficines del Consorci del Patrimoni de Sitges al carrer Fonollar, s/n., telèfon 93 894 03 64. Les sol·licituds es presentaran fins el dia 15 de febrer de 2009.