Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

El Sitges Next 2022 reunirà creatius i referents mundials

El festival, organitzat per l'Ajuntament de Sitges i l'Associació Sitges Next, se celebrarà el 10 i 11 de novembre. La direcció del certamen ha anunciat els primers ponents confirmats: Edu Pou, Jorge Calleja i Jordi Pont.

El Sitges Next 2022 aplegarà els dies 10 i 11 de novembre una llarga llista de creatius referents en la innovació. Durant dos dies en aquesta setena edició es podran establir connexions i inspirar-se, amb la finalitat de contribuir de forma rellevant a la transformació en manera de comunicar-nos en els propers anys. El certamen, dedicat a impulsar la innovació en comunicació de marques, agències, start up i creadors tecnològics, distribuirà les sessions en tres espais emblemàtics de Sitges: el Mercat Vell, el Palau de Maricel i la Fundació Stämpfli, tots tres situats al nucli històric de Sitges.

El Festival està enllestint la seva programació sota la direcció artística d’Enric Nel·lo, responsable dels continguts de la mostra. Un any més, Sitges serà l’escenari per visualitzar les noves tendències en comunicació sota el prisma de la innovació. La programació s’articularà en ponències, diàlegs i exposicions de casos d’èxit de reconeguts professionals de les diferents disciplines de la comunicació, que abordaran diversos camps temàtics: les estratègies, les campanyes, les marques, les aplicacions tecnològiques, la creativitat, les agències –tant les globals com les indies– i les noves realitats.

Diversos professionals de la publicitat, la comunicació, els mitjans i el màrqueting es reuniran per debatre i compartir experiències, en un festival organitzat per l’Ajuntament de Sitges i l’Associació Sitges Next. Des de la direcció artística ja s’han anunciat els primers noms confirmats: Edu Pou, Jorge Calleja i Jordi Pont. Les sessions es faran en tres espais emblemàtics de Sitges: el Mercat Vell, el Palau de Maricel i la Fundació Stämpfli, tots tres situats al nucli històric de Sitges.

 

Primers Ponents confirmats:

Edu Pou és actualment soci fundador de Metacampus i un referent internacional que ha treballat per a marques globals en algunes campanyes considerades un referent en innovació per a Samsung, Netflix, Toms, Toyota o Pepsi. Va començar treballant a Barcelona i abans d’arribar a Austràlia ha passat per agències de renom com Wieden+Kennedy, a Amsterdam, Here Be Dragons, a Nova York, i We Are Social Australia, a Sydney. És coautor del llibre La interrupción (Deusto).

Jorge Calleja és el CCO de Meta Reality Labs. Abans havia treballat com a CCO de Crispin Porter Bogusky a Los Angeles, director creatiu global de Coca Cola per a W + K, director creatiu global a TBWAMedia Arts Lab i a The Martin Agency, a més de vicepresident de màrqueting a Blizzard Entertainment.

Jordi Pont és EMAE director creatiu sènior de Nike a nivell internacional, on ha desenvolupat campanyes globals per a Nikebasketball, NikeWomen i Nikefootball. Abans havia dirigit comtes globals de Booking.com i Heineken des de W+K Amsterdam.