El Sitges Next 2024 pivotarà entorn els creadors visionaris
El festival d’innovació en comunicació Sitges Next celebrarà la seva novena edició els dies 9 i 10 de maig, amb una aposta decidida per les ments visionàries. El Next sumarà enguany de nou la Nit del Màrqueting i la Comunicació i els Premis Impacte, en aliança amb el Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.
Sota el plantejament The Visionaries, el Sitges Next programarà un panell d’experts en comunicació, màrqueting i altres disciplines, que es caracteritzen per haver estat autors o protagonistes de lúcides estratègies en innovació. The Visionaries apel·la a la cultura de la innovació i l’exploració de nous camins, que es reflectiran en el programa del festival: ponències, diàlegs, workshops, presentacions de casos d’èxit i altres formats paral·lels. L’organització ja està treballant en aquest programa i el mes de gener anunciarà els primers convidats.
El Sitges Next 24 tindrà, per segon any consecutiu, l’acompanyament dels Premis Impacte i de la Nit del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. L’aliança amb el Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació permet situar Sitges com la capital de la comunicació i punt de trobada dels professionals d’arreu del país.
Sitges Next és una iniciativa de l’Ajuntament de Sitges, organitzada per l’Associació Sitges Next com un festival dedicat a impulsar la innovació en comunicació de marques, agències, start up i creadors tecnològics. Es tracta de dos dies per a establir connexions, nodrir-se i inspirar-se, amb la finalitat de contribuir de forma rellevant a la transformació en la manera com ens comunicarem en els propers anys.