Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

Els il·lustradors de L’Eco de Sitges protagonitzen la mostra ‘Sitges il·lustrat’

Imatge principal associada a la noticia
Imatge principal associada a la noticia
La mostra ofereix una setantena d’il·lustracions realitzades per una vintena de dibuixants i pintors en els darrers 4 anys, que corresponen a la nota etapa del setmanari local.

El món de la il·lustració ha estat present a Sitges durant molts anys de la mà de molts artistes, entre il·lustradors, dibuixants i pintors, molts dels quals han col·laborat en la nova etapa que va engegar fa més de quatre anys el setmanari local L’Eco de Sitges.

Per donar visibilitat a aquest món, la mostra ‘Sitges il·lustrat’ recull una setantena d’il·lustracions, d’una vintena d’autors, seleccionades entre les 350 que s’han publicat els darrers anys. El Centre Cultural Miramar acull l’exposició que es pot veure fins al 2 de setembre.

La mostra compta amb l’escriptor Xavier Gimeno com a comissari qui ha destacat “el fet excepcional que dins la premsa comarcal hi hagi un setmanari que acull una diversitat d’il·lustradors d’estils tan variats i amb tanta qualitat”.

Per la seva banda, el director de L’Eco de Sitges, Antoni Sella, ha recordat que a través dels il·lustradors “recollim una tradició, sumada a la literària, que ja havia estat present al llarg de la història del setmanari, fent tot plegat una memòria del que ha succeït”.

La regidora de Cultura, Tradicions i Festes, Rosa Tubau, ha destacat que “amb aquesta exposició a Sitges ens posicionem per posar la il·lustració, l’humor gràfic i el dibuix a la categoria d’art. Fem un reconeixement als artistes que en aquests darrers quatre anys han publicat a L’Eco de Sitges i alhora aquest mitjà de comunicació local que ha apostat per fer-ho possible”.