Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

Gala lírica en la celebració de l’aniversari de la Tertúlia Bohèmia

L’edifici Miramar acull una gala musical amb temes de folklore llatinoamericà, i peces de Mozart i Bellini, interpretat pels músics Thais Kant, Alex Morandini i Sílvia Borges.

Coincidint amb el 19è aniversari, celebrat oficialment el mes de febrer, la Tertúlia Bohèmia va organitzar una gala lírica, dijous a l'Edifici Miramar. Habitualment la Tertúlia se celebra a El Retiro però per la commemoració van canviar d'emplaçament.

El concert va anar a càrrec de la soprano Thais Kant, d'ascendència italiana i húngara, la soprano catalana Sílvia Borges i el pianista italià Alex Morandini. El repertori es va centrar en coneguts temes del folklore llatinoamericà, clàssics del tango argentí i peces de compositors com Verdi, Mozart i Bellini. El recital va finalitzar amb “La Traviatta”, amb la interpretació conjunta dels músics, cantants i el públic.

El concert, organitzat conjuntament per la Tertúlia Bohèmia, la regidoria de Cultura i l'Associació de Cultura en Do Major, va cloure amb un debat amb la participació del públic. Un fet tradicional en la popular trobada cultural, que es celebra habitualment els dijous a la Societat El Retiro i que durant molts anys havia acollit el Cafè Roy.

Al llarg de la seva trajectòria, l'activitat cultural ha estat escenari de concerts, presentacions de llibres i d'entitats.