Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

Malú triomfa a Sitges en la cloenda de la Setmana de la Música

La popular cantant va presentar els temes del seu darrer disc "Dual" i va interpretar temes representatius de la seva trajectòria.

Malú, veu indiscutible de l'actual panorama del pop espanyol, va encandilar el públic que va omplir dissabte l'auditori del Melià Sitges, en la presentació del disc Dual; un doble disc compacte que conté 24 duets, amb els artistes més importants i representatius del moment.

El treball repassa alguns dels temes més exitosos de la carrera artística de Malú, amb duets com Corazón Partío amb Alejandro Sanz, Devuélveme la vida amb Antonio Orozco, Enamorada amb David DeMaria, Linda amb Miguel Bosé, i Contigo aprendí amb Alejandro Fernández, entre altres artistes. Dual, a més, presenta sis temes inèdits, en els que han col·laborat artistes com Aleks Syntek, Melendi, Pablo Alborán, David Bisbal, Revolver, Tiziano Ferro y Leonel García.

La popular cantant va interpretar els temes d'aquest disc, sense oblidar-se dels temes més representatius de la seva trajectòria, amb la que ha estat guardonada amb nombrosos premis.

La gira 2013 de Malú és tot un èxit tant a Espanya com a Mèxic, on està penjant el cartell de complert a totes les sales amb un directe potent i cuidat.

El concert de Malú va posar el punt i final a la Setmana de la Música. La proposta, que s'ha celebrat del 13 al 22 de juny, ha nascut de la mà de Joventuts Musicals de Sitges; el Casino Prado Suburense; l'empresa Ritmo, l'ONG Ocularis i Cine Club Sitges, Les activitats han comptat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sitges i diferents entitats, organitzacions i empreses.