Museus de Sitges reivindica el llegat de Charles Deering amb una exposició al Museu de Maricel
Museus de Sitges presenta la nova exposició temporal ‘Absències i presències. Els artistes de Charles Deering a la Col·lecció d’Art Banc Sabadell’ al Museu de Maricel el dijous 30 d’abril a les 19 h. La mostra ofereix una mirada a l’univers artístic de Maricel, que recupera noms clau de la pintura catalana i espanyola de finals del segle XIX i inicis del XX.
L’exposició proposa un recorregut que reconnecta el passat amb el present, reconstruint l’obra i la figura d’artistes que van formar part del projecte de Charles Deering a Maricel, a partir de les obres conservades avui a la Col·lecció d’Art Banc Sabadell. Pintors com Ramon Casas, Santiago Rusiñol, Joaquim Sunyer o Hermenegild Anglada-Camarasa, entre d’altres, tornen simbòlicament als espais que un dia van ocupar, en diàleg amb imatges històriques que recorden l’esplendor del conjunt entre 1909 i 1921.
La mostra es podrà visitar del 2 de maig al 25 d’octubre. L’horari d’obertura al públic és de 10 a 19 h, de dimarts a diumenge.