Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

Obertes les inscripcions a la 23a Marató de lectura de les Biblioteques de Sitges

La iniciativa s’adreça a infants entre 6 i 12 anys que tenen com a repte llegir 8 llibres durant el mes de maig per aconseguir el diploma de Superlector/a. Els nens i les nenes interessats poden inscriure’s fins al 29 d’abril a les dues biblioteques de la vila.

La 23a edició de la Marató de Lectura manté el mateix objectiu de sempre: fomentar l’hàbit lector entre els infants. Aquesta iniciativa, organitzada conjuntament per la Biblioteca Roig i Raventós i la Biblioteca Santiago Rusiñol, arriba enguany a la 23a edició. Les nenes i els nens d’entre 6 i 12 anys tenen el repte personal de llegir com a mínim 8 llibres del 2 al 31 de maig. A mesura que els infants vagin llegint llibres veuran la seva evolució al Llibròmetre de les biblioteques per aconseguir el Diploma de Superlectora o Superlector. 

Les inscripcions per participar-hi estan obertes des de l’1 al 29 d’abril a les dues biblioteques de Sitges i es poden formalitzar presencialment, per telèfon, per correu electrònic (amb les dades de cognom: nom i cognoms, edat, escola, curs i telèfon) o per whatsapp.

La Marató de Lectura acabarà el 31 de maig i l’acte de lliurament dels diplomes als Superlectors i Superlectores serà el 2 de juny a les 17.30 h a la Biblioteca Josep Roig i Raventós. 

 

Alguns títols recomanats per a nenes i nens: 

  • La Feroç enciclopèdia dels llops, escrit per Laurence Kubler i il·lustrat per Étienne Friess.
  • Un Dia amb en Mus, de Claire Lebourg
  • Sasha i el petit llop, d’Ann Jungman amb il·lustracions de Gaia Bordicchia
  • Kodi, de Jared Cullum
  • Einstein: el fantàstic viatge d'un ratolí a través de l'espai i el temps, de Torben Kuhlmann
  • La Júlia i el tauró, de Kiran Millwood Hargrave i il·lustracions de Tom de Freston.
  • El Bruixot d'Oz, de L. Frank Baum i i il·lustracions d'Iban Barrenetxea.
  • El Rovell de l'ou: una aventura d'en Mofeta i en Teixó, d’Amy Timberlake i il·lustracions de Jon Klassen.
  • L’inivisble, d’Eloy Moreno
  • Gernonimo Stilton: L’Estrany cas de la màquina de llibres
  • Les aventures de Tintín, d’Hergé
  • Diari del Greg, de Jeff Kinney
  • Diario de Nikki, de Rachel Renée Russell
  • Isadora Moon al castell encantat, de Harriet Muncaster
  • Tea Stilton: La muntanya que parla  
  • Geronimo Stilton: Vuitè viatge al Regne de Fantasia  

 

Informació de les Biblioteques de Sitges:

                                                                                                                            

   Biblioteca Josep Roig i Raventós

 

   Biblioteca Santiago Rusiñol                                            

  • Adreça: Plaça de l’Ajuntament, 13
  • Telèfon: 93 894 11 49
  • E-mail: b.sitges.sr@diba.cat
  • Whatsapp: 610472403

 

Galeria d'Imatges