Obertes les inscripcions al concurs de balcons i façanes de Corpus
Amb la intenció d'incentivar la participació del 52è Concurs d'Ornamentació Floral de Balcons i Façanes del Corpus, la Comissió recrearà de nou aquest diumenge el balcó de Corpus al Cap de la Vila i oferirà les inscripcions a les persones interessades en participar.
Sis floristeries; Jardineria Bordas, Flower, Casa Ametller, Halcón Viatges, Perfumeria Júlia, Sala Vors, les empreses Masajes a 1000 i Hotel Dolce Sitges, i els organismes Consorci del Patrimoni de Sitges, Foment del Turisme de Sitges i l'Ajuntament de Sitges, participen en aquesta activitat que es podrà veure d'11 a 14 hores.
De entre les activitats que ja s'han iniciat per potenciar la festivitat que se celebrarà el proper 6 de juny, la Comissió i Agis ofereixen una visita guiada pels carrers de la vila que es cobreixen amb les tradicionals catifes de flors.
D'altra banda, la Societat Recreativa El Retiro realitzarà la tradicional catifa del Cap de la Vila el proper 6 de juny, en motiu del seu 140è aniversari.