'Pròlegs', l'exposició de Francesc Rovira al Miramar
“Pròlegs” és el títol de la darrera exposició de Francesc Rovira que es podrà visitar a l'Edifici Miramar fins al 6 de gener iq que s'inaugura dissabte 18 a les 20.00 hores. Amb més de tres-cents cinquanta llibres publicats i traduïts a diferents idiomes, Rovira va publicar entre octubre de 2000 i abril de 2009 les tires còmiques "Jorge... y el resto del mundo" en el suplement infantil setmanal del dominical del diari "El País" amb guió de Jordi Sierra i Fabra. Ha estat president de l'Associació Professional d'Il·lustradors de Catalunya des de 1989 fins 1993.
Actualment col·labora a les revistes "Cavall Fort", "Ser Padres Hoy" i "El Tatano", i també a la revista sitgetana "La Palla"; i continua il·lustrant contes per a diferents editorials com Baula, Bruño i altres, destacant la col·lecció "Els clàssics explicats als infants" adaptats per Rosa Navarro de l'editorial Edebé.
José Manuel Ciria inaugura diumenge al Miramar
El pintor José Manuel Ciria, nascut a Manchester, inaugura diumenge 19 a les 13.00 hores la mostra de pintura “Ciria contra la pared” que es podrà visitar fins al mes de març. La geometria i el constructivisme són fonts de la seva inspiració