Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

S’inaugura l’exposició 'La Bíblia' il·lustrada per Eduardo Arroyo

L’artista madrileny ofereix la seva mirada contemporània a través de 83 il·lustracions exposades al Mercat Vell de Sitges.

La programació del Mercat Vell com a sala d'exposicions estrena la programació del 2010 amb la mirada contemporània d'Eduardo Arroyo sobre la Bíblia.

L'artista madrileny exhibeix 83 il·lustracions que interpreten la traducció al castellà de la Bíblia escrita per Casiodoro de Reina. Aquests treballs ara formen l'exposició però originalment integren l'edició de luxe que va publicar el Círculo de Lectores sobre els textos clàssics. 

Arroyo s'ha centrat en els primers cinc llibres atribuïts a Moisès: el Gènesi, l'Èxode, el Levític, el Llibre dels Nombres i el Deuteronomi, que retraten moments culminants com l'apocalipsi.

Considerat una figura clau en el pop art, Eduardo Arroyo ha cedit una obra per al Centre Internacional d'Art Contemporani, que obrirà portes a mitjans d'aquest any i que està impulsat per la Fundació Stämpfli.