Torna per Pasqua l'alegria de les Caramelles
En la recta final de la Setmana Santa, els actes religiosos van donar pas a les Cantades de Caramelles, que van iniciar-se la nit de dissabte de Gloria, amb la primera de les Cantades a la Plaça de l'Ajuntament.
Les diferents colles del Casino Prado, Societat El Retiro i Caramelles Sitgetanes, van venir acompanyades de les bandes musicals i les tradicionals cistelles, per recollir les aportacions econòmiques per part d'entitats, bars i restaurants i cases particulars.
Les colles de Caramelles han triat els següents repertoris en aquest any:
Caramelles del Prado:
-Ha tornat Pasqua Florida. Sardana del 1943, d'Antoni Català i lletra de Mossèn Geis
-Caramella impossible. Cançó del director del grup, Pere Camps, amb lletra de Xavier Gimeno, interpretada per primera vegada el 2006.
Caramelles del Retiro (Que homenatjen al recordat mestre Janio Marti amb dues de les seves composicions):
-Ja ha arribat la Pasqua. Vals composat per Janio Marti
-Somniar. Sardana composada per Janio Marti
Caramelles Sitgetanes:
-Les noies duen sabates blanques. Música de Joan Pinós i lletra de Maria de Frederic
-Il·lusió matinera. Sardana de de Jordi Pañella i lletra d'Agustí Albors
Les cantades de les Colles de Caramelles continuaran al llarg de la jornada festiva de Dilluns de Pasqua.