Les 'Arrels' escultòriques de Dogny Abreu a l’Edifici Miramar
El guanyador del Premi Pere Jou 2015 presenta diferents moments de la seva vida a través del món escultòric.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
El guanyador del Premi Pere Jou 2015 presenta diferents moments de la seva vida a través del món escultòric.
Concerts, llibres i un sopar popular acompanyaran l’arribada de la flama a la vila aquest dissabte a l’Escorxador a partir de les set de la tarda.
La música celta tradicional barrejada amb els sons de la música i la cultura catalanes es mostraran a les entitats, museus, locals i també al carrer del 27 al 30 d’octubre.
L’Ajuntament de Sitges editarà properament “Històries d’un poble silenciós”, la investigació de Jordi Milà sobre l’assassinat de set joves milicians sitgetans l’any 1936.
L’exposició s’inaugurarà el proper diumenge 16 d’octubre, a les sis de la tarda, i estarà oberta fins el 30 d’octubre.