Els dos Greco tornen a lluir al Cau Ferrat
Les llàgrimes de Sant Pere i ‘La Magdalena penitent amb la creu’ s’han exhibit a Barcelona, Palma i Saragossa
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
Les llàgrimes de Sant Pere i ‘La Magdalena penitent amb la creu’ s’han exhibit a Barcelona, Palma i Saragossa
Una vintena d’acadèmics d’arreu del país participaran en la segona Jornada d’Arqueologia organitzada per Museus de Sitges.
L’Alcalde de Sitges agraeix la implicació de colles, entitats, institucions públiques i empreses, cossos de seguretat i públic i convida a tothom a començar a caminar cap al Carnaval 2017.
El Greco i Maya, el Rei la Reina del Carnaval de Sitges, acompanyats dels seus seguicis visiten els centres educatius de la vila i residències de gent gran.
L’Arribo de Sa Majestat Carnestoltes, al Pont d’en Domènec, i la presentació de la Reina del Carnaval donen el tret de sortida al Carnaval de Sitges.