El Sitgestiu Cultural tanca el juliol amb més de 1.800 assistents
Les visites al Palau de Maricel i els concerts són les activitats més sol·licitades.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
Les visites al Palau de Maricel i els concerts són les activitats més sol·licitades.
La mostra presenta 150 imatges que el fotògraf va realitzar a Sitges entre els anys 60 i 70. El comissari de la mostra Xavier Gimeno fa la petició perquè el fotògraf sigui homenatjat a la Plaça dels artistes.
La mostra, que s’inaugura el dissabte a les 20 hores, presenta 150 imatges que el fotògraf va realitzar a Sitges entre els anys 60 i 70.
La mostra L’ésser, l’espai i el temps posarà el punt i final amb el recital de piano, el divendres 31 de juliol, a les 19 hores a l’Auditori de l’Edifici Miramar.
Els Gegants Moros han participat, aquest dimarts, en un dels actes més emblemàtics de la Festa Major de Mataró, La Postal dels Gegants, on seran rebuts pels Gegants Família Robafaves i els Nans de la ciutat, en els actes oficials de Les Santes.