Sitges homenatja al Mestre Jordi Pañella
L’Ajuntament va descobrir una placa commemorativa a la façana del domicili del recordat músic sitgetà.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
L’Ajuntament va descobrir una placa commemorativa a la façana del domicili del recordat músic sitgetà.
La companyia juvenil de ballet creada a Sitges ha aconseguit el primer premi a les sis coreografies presentades a la desena edició del concurs nacional de dansa, celebrat a Mollerussa.
Dissabte passat, una vintena de nens i nenes van participar en el taller infantil Un ou guarnit d’art.
Sitges acull, del 2 al 5 d’abril, la Dance World Cup Spain (DWC Spain), un esdeveniment de dansa que proposa alternatives perquè tant els participants com el públic gaudeixin de quatre dies intensius de dansa amb la millor oferta al seu abast.
L’alcalde de Sitges Miquel Forns, el delegat de Cultura de la Diputació de Barcelona, Joan Carles García, i la directora gerent del Consorci del Patrimoni de Sitges, Vinyet Panyella, inauguraran l'exposició itinerant.