Sitges celebra el Dia de l’Artista amb una programació cultural del 22 al 31 d’octubre
Diferents disciplines artístiques es reuneixen en dos caps de setmana en diferents espais culturals de la Vila.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
Diferents disciplines artístiques es reuneixen en dos caps de setmana en diferents espais culturals de la Vila.
Els directors de ‘Luzifer’ (Peter Brunner) i ‘Sound of Violence’ (Alex Noyer) visiten Sitges per presentar les seves respectives pel·lícules.
Una jornada més, el cinema estatal pren protagonisme amb la presentació del segell de terror i suspens The Fear Collection, impulsat per Álex de la Iglesia.
‘Beyond the Infinite Two Minutes’, ‘Limbo’ i ‘Eight for Silver’, entre els títols destacats de la jornada de la jornada de dilluns del Sitges 2021.
Els realitzadors Rodrigo Sorogoyen, Paula Ortiz, Rodrigo Cortés i Paco Plaza han presentat els quatre capítols d'Historias para no dormir’.