Finalitza el taller de muntatge d’ordinadors amb l’entrega de diplomes a càrrec del regidor de Joventut
Durant tres mesos el grup joves ha après a tractar el hardware dels PC’s i a resoldre problemes senzills d’ordinadors.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
Durant tres mesos el grup joves ha après a tractar el hardware dels PC’s i a resoldre problemes senzills d’ordinadors.
La Trobada, que ha acollit l'edifici Miramar, ha reunit més de 130 joves d’entre 15 i 17 anys, que han debatut sobre l’agenda política europea. L'IES Joan Ramon Benaprés ha estat un dels 24 centres educatius participants.
Fins diumenge Sitges és la seu de la setena selecció de debat de l’European Youth Parliament Espanya, que reuneix més de 130 joves d’entre 15 i 17 anys. Unes jornades de reflexió que giren entorn a qüestions de l’agenda política europea.
L’activitat es va centrar en les arrels hippys per recordar els valors d’amor, pau i art que promovia el moviment als anys 60.
Els joves interessats en informar-se i orientar-se sobre l'oferta d'ensenyament i les sortides professionals trobaran al Punt d'Informació Juvenil, situat a l'Espai Jove de Sitges, tota l'oferta de la mà d'una dinamitzadora i informadora juvenil.