Creu Roja Sitges celebra el sopar de Gala Solidari
Creu Roja Sitges continua impulsant activitats i propostes amb l'objectiu de recaptar fons d'una forma lúdica per a l'aliança humanitària per l'alimentació infantil. Aquesta vegada serà amb el sopar de Gala Solidari, que tindrà lloc el divendres 3 de juliol, a les 20 hores, a l'Hotel Dolce Sitges.
Després de donar la benvinguda a les persones assistents amb un photocall, als jardins de l'Hotel s'oferirà un aperitiu i la desfilada d'alta costura realitzada per Isaac Cohen, model, estilista i dissenyador a París, i director del grup Zak. La Miss internacional, Alejandra Andreu, presentarà la desfilada.
La Gala continuarà amb el sopar, que presentaran Erik Putzbach i Mila Carrion. L'acte comptarà amb presència de diferents artistes com la soprano del Liceu de Barcelona, Mónica Luezas; la pianista internacional, Mari Ángeles Cuevas; el grup de Gospel coral, Talcomsona; la cantant de dance music, Mary Row; i els cantants Loly Leyva i Carlos Copado. S'espera l'assistència també de la cantant Lucrecia i de l'entrenador del Barça B, Eusebio Sacristán, a més del dissenyador, Joaquín Verdú.
Les persones interessades en assistir al sopar i col·laborar amb la labor de la Creu Roja poden adquirir els tiquets per al sopar les instal·lacions de l'organització humanitària (plaça Hospital, 5) o a la boutique Zak del carrer Parellades, a un preu de 45€.