Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

‘Sí, a Sitges’ és la nova campanya de recuperació turística

La campanya, que dóna avui el tret de sortida, es divideix per fases que s’aniran implementant segons evolucioni la desescalada i la destinació vagi recuperant la normalitat.

El departament de Turisme de l’Ajuntament de Sitges engega avui una nova campanya de promoció turística de la destinació enfocada especialment a captar turisme de proximitat i visitants provinents sobretot de Catalunya, de la resta de l’Estat i del Sud de França.

L’alcaldessa de Sitges i regidora de Turisme, Aurora Carbonell, destaca que “les circumstàncies actuals de l’estat d’alarma i l’evolució progressiva del desconfinament de la pandèmia de la COVID-19, no ens permeten concretar a dia d’avui l’oferta que tindrà Sitges però apostem per promocionar el que tenim, la nostra vila i els seus encants. El que és segur és que podrem gaudir de Sitges”.

La campanya ‘Sí, a Sitges’ vol posar l’accent en el final dels NO. L’alcaldessa de Sitges destaca que “durant moltes setmanes, pel bé comú, s’han escoltat els NO a la quotidianitat. Responsablement s’ha acceptat un confinament estricte que ha servit perquè les conseqüències de la pandèmia fossin les menors possibles. Però ara comença una nova etapa marcada per un desconfinament progressiu durant els propers dos mesos. És l’hora de pensar en el SÍ”.

‘Sí, a Sitges’ és una campanya fonamentalment emocional. L’objectiu és explicar que Sitges és la millor opció per a públics familiars, parelles, cosmopolites, gastrònoms i amants de destinacions amb encant. Alhora, ‘Sí a Sitges’ també vol estimular l’orgull dels sitgetans i sitgetanes per convertir-los tant en “ambaixadors” de la destinació com en “visitants de Sitges”.

‘Sí, a Sitges’ posa en primer pla conceptes com els alegria, llum, proximitat, sostenibilitat i seguretat i, per això, s’han establert quatre fases d’expansió de la campanya. Avui, s’inicia la fase 0 quan es presenta ‘Sí, a Sitges’ com a contraposició als NO de fa mesos. Les tres fases següents treballaran atributs com la solidaritat, la sostenibilitat i, sobretot, la seguretat. Perquè Ajuntament i sector turístic treballen de forma conjunta per establir mecanismes de seguretat i garantir una estada a la vila segura a les platges, segura als restaurants i botigues, segura a hotels i establiments d’oci nocturn, i segura arreu del municipi. L’oferta de gaudi com la platja, la cultura, l’esport, el comerç i l’oci, entre d’altres, serà també una de les fases en les que s’endinsarà la campanya Sí, a Sitges i la campanya també posarà l’accent a la redescoberta de Sitges pels propis sitgetans i sitgetans.

La campanya Sí, a Sitges mostrarà progressivament i contínuament imatges i missatges adreçats a inspirar que Sitges és una de les millors opcions vacacionals d’aquest 2020.

Per això, s’ha elaborat un manifest que fonamenta la campanya:

 

NO.

Una paraula que hem escoltat molt aquest any.

Un no necessari i que ha format part del nostre dia a dia.

Dels nostres éssers estimats. Dels nostres costums.

De la manera de treballar i relacionar-nos.

Un no, que per contra, ha aconseguit que tinguem més ganes que mai de dir SÍ.

De dir SÍ a ser més solidaris. De dir Sí a compartir, a donar les gràcies, a col·laborar.

Un Sí a no deixar de pensar en allò que ens fa feliços. A no renunciar a res.

Un SÍ a seguir somiant

Sí, a Sitges.

 

La campanya es llançarà principalment online a les xarxes socials ja actives i conviurà perfectament amb el concepte #Sitgesanytime ja arrelat. També hi inclourà un nou vídeo que es llançarà aquesta mateixa setmana.

Progressivament i en funció de les decisions que prenguin les autoritats i de la realitat del municipi, s’aniran incorporant missatges en positiu de tot allò que Sitges pot oferir als visitants fent evident que sigui com sigui Sitges, sempre és i serà una gran destinació vacacional.