Comença a funcionar el Bus Marítim de Sitges
El Bus Marítim de Sitges ha començat a funcionar i, diumenge, més de 150 persones el van utilitzar de forma gratuïta per donar a conèixer el recorregut i les diferents parades als usuaris. El servei amplia l'oferta de mobilitat i transport públic a la zona de la Fragata.
El vehicle té una capacitat per a 34 passatgers i ofereix un circuit que comença a l'Avinguda Sofia- Passeig Marítim, passa per La Fragata i Terramar, retorna a l'Avinguda Sofia- Passeig Marítim i de nou a la Fragata. D'allà enfila cap a l'estació de trens passant pels principals aparcaments de la vila, i segueix fins a la rotonda de l'Avinguda Vilafranca per tornar de nou al punt d'inici.
El nou servei representa una alternativa a l'ús de vehicle propi, sobretot en les vies que pateixen més aglomeracions en els períodes de vacances. El Bus Marítim de Sitges començarà a funcionar regularment a partir del 10 de juny.
El servei funcionarà de les 10.30 a les 22.30 hores, però a partir de dilluns i fins els dia 15 de juny l'horari serà divendres de 13.30 a 21.30; dissabtes d'11.30 a 22.30 hores, i diumenges i festius d'11.30 a 19.30 hores.
El ple del mes d'abril va aprovar l'adjudicació del contracte de la gestió del servei de bus turístic a Transport Ciutat Comtal. Gràcies a aquest nou contracte de 12 anys, que neix per extinció de l'anterior i que no representa cap cost per a l'ajuntament, l'empresa adjudicatària, que és la mateixa que operava a Sitges des de l'any 1998, renovarà en menys de sis mesos la flota d'autobusos per nous vehicles híbrids de menys consum i menys contaminants.