Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

Comença la formació del 'Mobile Shopping. Sitges 2010'

1.500 sitgetans participants es convertiran en els primers compradors amb telèfon mòbil de l’Estat.

Sitges es convertirà a finals de maig en la primera població de l'Estat on es podrà comprar amb telèfon mòbil gràcies al projecte pilot Mobile Shopping. Sitges 2010 liderat per “la Caixa”, Telefónica i Visa, amb la col·laboració de Samsung l'Ajuntament de Sitges i l'Agència de Promoció Turisme de Sitges. Aquesta campanya  durarà sis mesos i hi particparan 1.500 persones seleccionades, que prèviament s'han format.

Aquestes sessions formatives s'han fet aquesta setmana a l'edifici de l'Escorxador. En aquestes reunions s'explica en què consisteix la campanya, com han d'actuar els participants, quin seguiment n'hauran de fer i se'ls obsequiarà amb un telèfon d'última generació Samsung NFC (Near Field Communication), és a dir, un telèfon equipat amb la tecnologia que permet fer els pagaments de les compres només apropant el telèfon mòbil a un terminal.

La tecnologia NFC converteix la targeta SIM del telèfon en una cartera mòbil virtual, on es guarda la targeta financera personalitzada i amb mesures de seguretat avançades.

Les persones seleccionades per participar en aquesta prova pilot, han de complir quatre requisits: ser clients de “la Caixa”, tenir línia de telèfon mòbil Movistar, tenir targeta Visa i realitzar les seves compres habituals a Sitges. No obstant, si hi ha persones que compleixen aquests tres requisits i no se'ls ha trucat oferint-los participar en la iniciativa, poden posar-se encara en contacte amb la seva oficina de “la Caixa”.

Els establiments de Sitges que col·laboren amb la iniciativa estaran identificats amb un identificatiu al finestral o façana. A aquests comerços, restaurants i hotels, “la Caixa” els proporcionarà sense cost afegit un TPV especial que permeti la compra amb el telèfon mòbil.

Aquest projecte pilot innovador és el primer que es realitza a nivell europeu dins un escenari real amb un volum de participants tan elevat. En total, 1.500 persones i 500 comerços de Sitges col·laboraran durant sis mesos en aquesta iniciativa.