Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

El Sitges Stock es consolida després de l’èxit de convocatòria de diumenge a la Fragata

Oferir als ciutadans una opció de compra a molt bon preu i optimitzar el comerç del municipi eren els objectius de la Fira.
La Fira Sitges Stock, celebrada el passat diumenge, 9 de març, a la Fragata, va tancar aquesta quarta edició amb un èxit rotund tant per l’afluència de visitants com pel nombre de vendes. Els participants calculen que unes 4.000 persones van passejar i remenar pels seus expositors i que es van vendre més dues mil bosses de productes. La gran majoria de vendes es van fer al matí, ja que a la tarda va ploure. En aquest mercat, situat al carrer, es podien trobar peces d’aquesta temporada d’hivern 2007-2008 a un preu molt inferior a l’habitual, fins i tot hi havia productes que tenien entre un 70 i 80% de descompte. A més, l’oferta d’aquesta quarta edició era variada, amb un total de 13 establiments de diferents sectors i productes diversos, com la botiga de decoració Via Blu, botigues de roba per a adults com Nissyros, Benetton, Airborne, Cabeli, Sitges Outlet, Melaza Home o Cran K, botigues de roba per a infants com Mysize, Meritxell i Cribaggi, i dos establiments de bosses de mà com Vidiella i Franquesa. Els tres establiments que participaven per primera vegada a la fira, Nissyros, Cribaggi i Cran K, ja han mostrat la seva satisfacció i la voluntat de repetir l’experiència. Per tant, s’han assolit els objectius de la fira: oferir als ciutadans una opció de compra a molt bon preu, d’una banda, i optimitzar el comerç del municipi, de l’altra. El programa Best Sitges de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges també va tenir espai propi i va posar a la venda per primera vegada bosses fetes amb les banderoles de la campanya de Nadal. La iniciativa va cridar l’atenció i vàries persones es van interessar pel producte. La venda de les bosses continua oberta a l’Oficina de Turisme de l’Oasis. La Fira Sitges Stock ha estat organitzada des de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges i la Federació de Comerciants i Empresaris de Sitges, amb la col·laboració del programa Best Sitges i la Cambra de Comerç de Barcelona.