El Sitges Tapa a Tapa ven més de 7.000 racions en el seu primer cap de setmana
Durant el primer cap de setmana del Sitges Tapa a Tapa 2012, s'han servit més de 7.000 unitats, 2.000 racions més que l'any passat. En total, participen en la iniciativa 20 bars i/o restaurants de Sitges que ofereixen fins al 13 de maig una tapa dissenyada especialment per a l'ocasió i una canya de cervesa Damm pel preu de 2,40 €.
De moment, segons les dades facilitades pels diferents establiments participants, la majoria de persones que estan fent la ruta de tapes, provenen de la mateixa comarca del Garraf i Barcelona.
Els clients que participen en el circuit de tapes, poden votar les millors propostes que hagin degustat. D'aquesta manera, en un concurs que els pot fer guanyar un àpat en un restaurant amb estrella Michelín o tres caps de setmana a Sitges en els hotels Antemare, Dolce i Melià.
Un dels promotors de la iniciativa i guanyador de la primera edició del Sitges Tapa a Tapa, Manel Andreu, s'ha mostrat satisfet per la bona acollida que ha tornat a tenir la proposta: “De moment el dia de més afluència ha estat dissabte. Tot i això, cada dia ens arriba un elevat nombre de persones que demanen per la tapa de la campanya. Amb aquest ritme, creiem que podrem superar les xifres finals de l'any passat”.
La informació dels establiments inclosos al Sitges Tapa a Tapa es pot trobar en els fulletons que es reparteixen des de l'Oficina d'Informació Turística, situada a la plaça Eduard Maristany, davant de l'estació de tren; en els propis establiments participants, o consultant al web www.sitgestapa.cat on es poden descarregar totes les fitxes dels locals. Als fulletons hi ha detallat el nom de l'establiment, l'adreça i la seva proposta de tapa amb una descripció i fotografia. També hi ha la butlleta per participar al concurs i votar.
La iniciativa està impulsada per membres associats al Gremi d'Hostaleria de Sitges i que compta amb la col·laboració d'Estrella Damm i de l'Agència de Promoció Turisme de Sitges.