Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

Els hotels de Sitges arriben aquesta setmana a una ocupació del 90% en motiu del Mobile World Congress

Els restaurants també tenen aquests dies més comensals de l’habitual

S'han complert les previsions i Sitges aquesta setmana ha arribat a una ocupació mitjana del 90% en el seus hotels de 3*, 4* i 5* en motiu de del Mobile World Congress, segons dades facilitades pel Gremi d'Hostaleria de Sitges. Es tracta de la trobada professional de telefonia mòbil més important del món, amb la participació de 1.300 expositors i que se celebra a Barcelona del 14 al 17 de febrer al recinte firal de Montjuïc.  El congrés compta amb més de 50.000 assistents i amb la destacada presència de directius d'empreses multinacionals.

El dia amb més ocupació per als establiments de Sitges va ser ahir dimarts 15 de febrer, ja que algun establiment ha arribat al 100% d'ocupació, ja que durant aquesta setmana ha allotjat assistents al Mobile World Congress i també ha acollit altres reunions d'empresa. Els restaurants de Sitges també s'han vist afavorits per la celebració del congrés, ja que a les nits  han tingut un major número de reserves del que és habitual en aquestes èpoques de l'any.

El Director de l'Agència de Promoció Turisme de Sitges, Claes Akerblom, assegura que el Mobile World Congress és un clar exemple de la importància que té el turisme de reunions i congressos per als municipis turístics, ja que dóna negoci en èpoques durant les quals el turisme vacacional és més baix.

El President del Gremi d'Hostaleria de Sitges, Joan Anton Matas, diu que els hotels de Sitges han hagut de fer un esforç per adaptar-se a la demanda del turista de reunions en el context de crisis, però que aquest ajustament ha valgut la pena i ha donat els seus fruits.

Per als propers mesos hi ha previstos esdeveniments que portaran ocupació hotelera a Sitges amb prop de 800 assistents cadascun, com les XIX Jornades Mediterrànies de Confrontacions Terapèutiques en Medicina i Cirurgia Cosmètica, i el XIII Congrés Nacional d'Infermeria Oncològica; tots dos amb el suport del Sitges Convention Bureau.