Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

L’Agència de Promoció de Turisme de Sitges posa en marxa el Club de Comerç i de Gastronomia

L’Agència de Promoció de Turisme de Sitges, complint amb els objectius marcats al Pla d’Accions 2007, ha posat en marxa aquesta setmana el Club de Comerç i Gastronomia com a element cabdal per a la dinamització econòmica.
L’Agència de Promoció de Turisme de Sitges, complint amb els objectius marcats al Pla d’Accions 2007, ha posat en marxa aquesta setmana el Club de Comerç i Gastronomia com a element cabdal per a la dinamització econòmica d’aquests dos sectors i de la promoció exterior de la vila de Sitges. L’adhesió a aquest Club per part d’establiments dels sectors de la restauració i del comerç és voluntària. Una de les seves avantatges és que sota el paraigües de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges els associats al club es promocionen i es donen a conèixer com una oferta complementària i de qualitat, tant a nivell nacional com internacional. La signatura del conveni que permet tirar endavant aquesta iniciativa s’ha fet aquest dimarts amb la presència de l’alcalde i president de l’Agència, Jordi Baijet; la regidora de l’Àrea de Promoció Econòmica, Ocupació i Societat del Coneixement de l’Ajuntament, Carme Prat; la directora de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges, Montserrat Arnau; i representants dels sectors hoteler, comerç i gastronomia de Sitges. També s’ha creat la marca de qualitat Best Sitges, que servirà per reconèixer els establiments adherits al Club de Comerç i Gastronomia, ja que cada un dels associats tindrà un “Best Sitges” al seu aparador, finestral o façana perquè siguin fàcilment identificables. El Best Sitges serà el fil conductor per a desenvolupar les eines promocionals i la seva imatge de marca. A partir d’ara, aquest conveni es materialitzarà amb la posada en marxa de diferents eines promocionals. En una primera fase es publicarà una guia “Comprar i menjar a Sitges” amb la presència de tots els establiments associats i que es distribuirà a mitjans del mes d’octubre. Més endavant entrarà en funcionament una targeta de fidelització, tant per a sitgetans com per a visitants. L’objectiu d’aquesta targeta és que a Sitges hi hagi consum durant tot l’any i crear sinergies entre els establiments per optimitzar l’esforç promocional. Les inscripcions al Club de Comerç i Gastronomia ja estan obertes i fins al 31 d’agost, tots els inscrits tindran dret a sortir a la primera edició de la guia “Comprar i menjar a Sitges”, que tindrà la seva segona edició al mes d’abril de 2008. Des de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges s’espera que aquest programa tingui una molt bona acollida i sigui un bon producte per dinamitzar el comerç i la restauració de Sitges, sobretot durant els mesos d’hivern. Tots els interessats en rebre més informació o associar-se al Club i ser present s la guia, poden contactar amb l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges al telèfon 93 894 42 51, al e-mail info@sitgestur.com o al web www.sitgestur.com.