Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

L’artesania i gastronomia nadalenca a la Fira de Santa Llúcia

La Comunitat de Propietaris de l’Oasis organitza la fira de productes nadalencs amb més de 30 expositors els dies 10, 11 i 12 de desembre.

Més de 30 expositors de productes de decoració nadalenca, gastronomia d'elaboració pròpia i artesania s'ubicaran a l'Oasis en la que serà la Fira de Santa Llúcia els dies 10, 11 i 12 de desembre, una fira recuperada l'any passat després d'un parada de sis anys.

Crear ambient nadalenc al carrer, d'un banda, i dinamitzar econòmicament el centre comercial l'Oasis, de l'altra, són els dos propòsits dels organitzadors; la Comunitat de propietaris de l'Oasis amb el suport de l'Ajuntament de Sitges. La fira obrirà des de les 9.00 del matí fins les 9.00 del vespre.

L'any passat més d'un miler de persones van visitar la Fira en els tres dies en que es va celebrar i es va poder veure una gran varietat de productes, com ara arbres, figures de pessebres, i aliments artesanals com els torrons i les neules.