Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

La promoció a l’exterior, principal objectiu de Sitges a FITUR

L’Agència de Promoció Turisme de Sitges participa aquesta setmana a FITUR amb un clar objectiu: promoure, dinamitzar i reforçar l’activitat turística de Sitges a altres països. La Fira Internacional de Turisme tindrà lloc del 30 de gener al 3 de febrer.

Amb l'objectiu de promocionar Sitges al mercat exterior, l'Agència de Promoció Turisme de Sitges participa del 30 de gener al 3 de febrer a la Fira Internacional de Turisme que se celebra a Madrid. Es tracta del punt de global per als professionals del turisme i la fira líder per als mercats receptius i emissors d'Amèrica llatina.

L'Agència de Promoció Turisme de Sitges ha tancat diferents reunions amb els màxims responsables de les oficines de Turespaña a l'exterior i dels Centres de Promoció Turística de l'Agència Catalana de Turisme. La finalitat és conèixer de primera mà la realitat dels mercats emissors de turisme cap a Espanya, els plans i les estratègies de promoció de cadascun d'ells i rebre assessorament sobre oportunitats de negoci o disseny d'accions promocionals. També es vol arribar a acords per nous viatges de premsa i de familiarització per a operadors turístics.

El regidor de Turisme, Empresa i Ocupació, Ferran I. Llombart, ha destacat que “és important l'agenda que s'ha aconseguit tancar per a FITUR, que a mig termini esperem que aporti bons resultats promocionals per a la vila. Les sinèrgies entre diferents institucions i organismes ajuden a sumar esforços per continuar al capdavant en la gestió del sector turístic”.

FITUR 2013 comptarà amb més de 56.500 metres quadrats d'espai expositiu repartits en vuit pavellons i  8.979 empreses. En l' edició 2012 es van reunir a FITUR 9.500 empreses expositores de 167 països i regions, 91.555 persones de públic no professionals i un total de  6.313 periodistes procedents de 54 països diferents.

Sitges participa a FITUR a l'estand de l'Agència Catalana de Turisme, sota el paraigua de la Diputació de Barcelona amb la marca Costa de Barcelona i el lema “Barcelona es mucho más”. De dimecres a divendres FITUR estarà obert exclusivament a professionals del sector i, durant el cap de setmana, s'obriran les portes també per al públic en general.