Nadal a Sitges
Èxit de públic al Casino Prado Suburense en la primera de les tres representacions previstes de l'espectacle "Els Pastorets". La popular obra interpretada per més de 70 persones entre actors i tècnics, es va estrenar diumenge després de tan sols un mes i mig d'assajos. Com és habitual, també el text dels Pastorets escollit ha estat El Primer Nadal dels Pastors. Les properes cites seran els dies 26 a les 11 de matí i el 28 de desembre a les 10 del vespre, l'últim dia amb una funció especial, plena d'innocentades.
Pel que fa a la Cavalcada de Reis, la regidora Elisabteh Pérez ha presentat la nova imatge. Es tracta d'un disseny realitzat pel jove Javier Quintanilla, que s'aplicarà al cartell de Reis i a la postal i que es distribuirà en llars d'infants i escoles de primària. La Cavalcada del proper 5 de gener serà molt participativa amb 165 col•laboradors, i repartirà una tona i mitja de caramels sense gluten. Els Reis Mags visitaran a més les tres residències de gent gran del poble on hi deixaran els seus regals.
El Casal Municipal de la Gent Gran de Sitges va celebrar el Nadal amb una festa amb més de 120 persones. La visita del Pare Noel, els torrons, el sorteig de regals i el ball van ser el més destacat. També l'Espai de Trobada va celebrar el Nadal amb les famílies, voluntaris i amics, en una vetllada que va comptar amb la cantada de les nadales per part dels assistents i la degustació d'un berenar.
Com és també tradició, el Grup d'Estudis Sitgetans ha celebrat l'última activitat de l'any, amb una conferència del pessebrista i historiador Miquel Marzal, qui va comentar que la tradició pessebrista de Sitges des de mitjans del segle XIX, va motivar el concurs organitzat per la federació de Joves Cristians el 1931, amb més d'una vintena de participants.