Nou curs de preparació per al certificat ACTIC
Centre de Formació d'Adults La Xarxa impulsa, a partir del 10 de gener, un nou curs de preparació de la prova d'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC). Es tracta d'un certificat sobre el nivell de coneixements i capacitats en l'ús de les TIC, emès per la Generalitat de Catalunya. El certificat es pot obtenir en tres nivells: bàsic, mitjà i avançat, i els alumnes hauran de superar una prova telemàtica per aconseguir-lo.
El CFA La Xarxa ofereix el curs els divendres de les 17.00 a les 18.30 hores, del 10 de gener al 13 de juny. Les competències a superar per al nivell Basic passen per la cultura, participació i civisme digital; tecnologia digital i ús de l'ordinador i del sistema operatiu; navegació i comunicació en el món digital, i altres qüestions com el tractament de la informació escrita, numèrica, gràfica, sonora i de la imatge en moviment.
El curs general té un preu de 70€, 60€ si es porta ordinador propi. Les persones interessades poden formalitzar la inscripció a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).