Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

Periodistes russos han visitat avui Sitges per conèixer l’oferta turística del municipi

Una de les accions promocionals recents ha estat la presentació de la candidatura de Sitges per optar a acollir un congrés mèdic per al 2015 que portaria a la vila 800 participants durant 3 dies.

L'Agència de Promoció Turisme de Sitges col·laborant amb l'hotel Dolce Sitges, ha atès avui un viatge de premsa de periodistes russos. Es tracta d'una acció organitzada per Viatges Olympia que aquesta setmana està donant a conèixer els atractius turístics de Costa Daurada i altres indrets de Catalunya com Montserrat, al mercat rus. Aquesta activitat enllaça estratègicament amb un viatge de familiarització procedent també de la Costa Daurada d'agents de viatge russos que es va dur a terme a principis de maig a Sitges.

L'objectiu de totes dues accions és que tant els programadors de viatges russos com les publicacions especialitzades en turisme s'interessin per Sitges i puguin portar al municipi visitants procedents de Rússia. I és que segons les dades de què disposa la Conselleria d'Empresa i Ocupació, Catalunya rebrà aquest 2012 un  40% més de turistes russos que al 2011.

Altres accions promocionals que s'han dut a terme recentment des de Turisme de Sitges, són l'assistència a jornades de treball i l'atenció de viatges de familiarització adreçats a agències de viatge i intermediaris nacionals. En els darrers mesos, també han mostrat interès per Sitges diferents mitjans estrangers, que han viatjat a Sitges  des de l'Índia, Benelux i de Madrid amb l'objectiu d'escriure reportatges de la nostra destinació.

Segons el regidor de Turisme de Sitges, Jorge Carretero “totes aquestes accions són molt importants per a Sitges perquè tenen un baix cost econòmic i la repercussió és molt àmplia i directe sobre un client potencial . M'agradaria ressaltar la importància del mercat rus, ja que és un turista que està descobrint Catalunya i amb un alt poder adquisitiu. Si atraiem aquest visitant, pot ser molt positiu per a la vila”.


Turisme de negocis

El Sitges Convention Bureau, el programa especialitzat en turisme de negocis de l'Agència de Promoció Turisme de Sitges, acaba de presentar la candidatura del municipi per optar a collir al 2015 el congrés Euroglia. Es tracta d'un esdeveniment mèdic de gran repercussió que podria portar a Sitges més de 800 persones durant 3 dies. La presentació de la candidatura compta amb el suport institucional de l'Ajuntament de Sitges.