Segona volta de la Rua carnavalera en una nit de dimarts multitudinària
Carrosses i disfresses omplen per segona vegada en un setmana els carrers de la vila en el que ha estat la Rua de l'Extermini, la darrera desfilada de les colles que han protagonitzat el Carnaval sitgetà. Han estat dos dies de rues en les que s'ha gaudit de la posada en escena i dels espectaculars disfresses de les colles, que com "La Gauche Divine", "Matxembrats", o les colles que han representat a Hellboy, l'ambient de Bollywood o el record de les Olmpíades del 92, han ofert espectacle i diversió.
La ploma brasilera, la inspiració cinematogràfica i la paròdia entre els mateixos grups, s'han combinat en un espectacle variat i vistós que ha tingut moments especials com el que es va veure al Cap de la Vila quan en tornar les carrosses alguna va ser rebuda amb tots els honors per Sa Majestat Carnestoltes i tot el seu seguici, provocant moments d'espontaneitat, després de hores de comparsa.
Per la seva part, la colla de la Reina, “Carnavalia”, ha culminat tot el treball dut a terme des de fa mesos amb dues protagonistes; la reina, Montse Melich, i la seva cort, i la reina infantil, Tatiana Pozo, que s'ha guanyat el cor de tots els nens i nenes.
El protagonista serà avui el Rei Carnestoltes
Sitges ha viscut durant una setmana sota el regnat de Sa Majestat Carnestoltes I Au Fènix i la colla “Paparrús”. El seu regnat però finalitza avui dimecres en el que serà l'Enterro del Carnestoltes amb un espectacle a la platja de la Fragata. Abans però, es podrà visitar la capella ardent a l'Edifici Miramar a les 18.00 hores i es podrà acompanyar al seguici de l'Enterro que tindrà inici al carrer Barcelona a les 19.00 hores. La Lectura del Testament i l'Enterro de Sa Majestat Carnestoltes s'iniciarà a les 19.30 hores.
Contingut relacionat:
Videos, fotografies, programa d'actes i tot el que cal saber per gaudir de la festa