Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

Sitges acollirà el 38è seminari Aedemo TV del 22 al 24 de març

Uns 500 professionals del món de la televisió, de màrqueting i publicitat dels canals de televisió i plataformes es trobaran a Sitges a finals del mes de març per debatre, entre altres qüestions, sobre mesures d’audiències, xarxes socials o continguts. La trobada compta amb la col·laboració de la regidoria de Promoció Econòmica.

El 38è seminari Aedemo TV se celebrarà a Sitges del 22 al 24 de març. L’Hotel Melià serà l’escenari per on passaran uns 500 professionals, principalment alts directius, directors de màrqueting i publicitat de les cadenes de televisió com CCMMA, RTVE, Antena 3, Paramount, Telecinco, entre d’altres, però també plataformes com Movistar, HBO, Atresmedia, Mitele, Pluto, entre d’altres. La trobada compta amb la col·laboració de la regidoria de Promoció Econòmica amb l’objectiu de seguir amb la promocióde Sitges com a referent de la producció audiovisual.   

El regidor de Promoció Econòmica, Guillem Escolà, explica que “aquesta trobada situa de nou Sitges com a centre de la indústria de la producció audiovisual”. El regidor recorda que l’Ajuntament va definir un “pla d’acció per promoure aquesta indústria amb diverses iniciatives”. El regidor assegura que “volem que tots els professionals del sector, tant nacionals com internacionals, coneguin Sitges com una població, en la qual poden realitzar les seves produccions pel seu ampli ventall de localitzacions i facilitats per a les seves produccions. Però també volem que tinguin present que poden instal·lar a Sitges les empreses o delegacions relacionades amb la indústria de producció audiovisual”.

Durant tres dies, els participants en aquest seminari tindran un ampli programa de ponències, col·loquis i taules rodones durant les quals es podrà debatre sobre la mesura d’audiències de televisió, els continguts, les multipantalles, les xarxes socials o l’arribada de la publicitat als serveis de VOD de pagament: l’opinió dels usuaris i l’impacte audiovisual, entre d’altres.

El seminari és una cita anual que reuneix tots els professionals relacionats amb l’entorn de la televisió com a suport publicitari i  està organitzat per Insights+ Analytics españa.

Al llarg de les edicions el seminari s’ha celebrat a ciutats com Sevilla, València, Bilbao, Granada, Lleó, Girona, Corunya, Saragossa, Toledo, entre d’altres. Aquest 2023 el municipi escollit és Sitges i la televisió amfitriona serà TV3.

 

Per a més informació:

 

Es pot consultar el programa de l’edició de Sitges a: