Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

Sitges acull aquest cap de setmana la tercera edició del Mercat de Disseny

La mostra comptarà amb 33 expositors dedicats a productes artesanals i de disseny.

Sitges celebrarà la tercera edició del Mercat de Disseny el proper cap de setmana amb més de 30 de parades que oferiran productes artesans i de disseny. Tots els participants són autèntics artesans tradicionals, que cultiven manifestacions i representacions del seu art, ja que el Mercat de Disseny pretén ser un espai dedicat a la creativitat en el context de les noves tendències del disseny contemporani. Així es podran veure i comprar peces de moda, accessoris, objectes de decoració o regal, joieria, propostes de disseny gràfic, publicacions, música i art.

La darrera vegada que es va celebrar aquest esdeveniment va ser el mes de novembre i davant l'èxit de la proposta, enguany s'ha tornat a organitzar. La situació de la fira serà de nou a la Fragata 9. 30 del matí a 22 de la nit. La mostra es complementarà amb diferents activitats i tallers gratuïts per a nens i nenes, tant dissabte com diumenge, a partir de les 11.30 del matí fins a les 13.30 del migdia; i de 16.30 a 18.30 de la tarda.   

L'organització del Mercat de Disseny va a càrrec de l'empresa Ideaslocus i compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sitges i l'Agència de Promoció Turisme de Sitges. Les properes cites del Mercat seran el 14 i 15 de juliol; i el 29 i 30 de Setembre.


Horaris animació infantil gratuïta: 

Maquillatge facial: 11.30 a 12.30
Contes participatius: 12.30 a 13.00
Globus: 13.00 a 13.30
Màgia: 16.30 a 17.00
Tallers participatius: 17.00 a 18.30