Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

Sitges promociona els seus restaurants a través dels arrossos

El Cable, guanyador per segon any consecutiu del Sitges tapa a tapa.

Sitges aposta per la seva gastronomia i per aquest motiu, després del Sitges tapa a tapa, des de l'Agència de Promoció Turisme de Sitges i el Gremi d'Hostaleria de Sitges, amb el patrocini de Damm, s'ha posat en marxa la campanya 10 dies d'arrossos a Sitges amb Inedit.

Fins al 27 de maig, 12 restaurants, proposen un menú tancat amb 12 receptes diferents basades en arròs i acompanyats de cervesa Inedit. Entre els plats proposats hi ha arròs cremós de ceps, risotto negre, arròs de rap i conill i arròs a l'estil de Sitges. Els preus dels menús oscil·len entre els 27 i els 40 euros, depenent del restaurant, i tots inclouen 1 ó més entrants, un plat principal d'arròs, postres i begudes.

L'objectiu de la campanya és potenciar el turisme gastronòmic i donar a conèixer l'oferta dels restaurants del municipi, tenint en compte que el 40% de les persones que al llarg de l'any venen a Sitges, ho fan només per passar el dia. Segons el President del Gremi d'Hostaleria de Sitges, Joan Anton Matas, “la campanya busca atraure als visitants perquè es quedin a dinar o a sopar a Sitges. O fins i tot, que davant d'aquesta proposta, decideixin venir a passar el dia entre nosaltres, atrets per aquesta iniciativa”. Al juny del 2010 ja es va portar a terme una campanya similar durant tot el mes, i va donar molts bons resultats, ja que durant els 30 dies que es va promocionar la campanya Inedit, es van servir 1.260 menús.

Restaurants participants

Alenti, Antemare Hotel & Spa, Cal Pinxo, Dolce, La Concha, La Cucanya del Port, La Nansa, La Salseta, Los Vikingos, Mare Nostrum, Mascaron i Pic-nic.  El fulletó amb tot el detall es pot trobar a l'oficina de Turisme de Sitges, a la plaça Eduard Maristany, i en els propis establiments participants.

El Cable guanya el Sitges tapa a tapa 2012

Per segon any consecutiu el bar El Cable ha guanyat el Sitges tapa a tapa amb prop de 2.000 vots, recollits de les 2.100 butlletes que els clients han dipositat. En cada butlleta s'havien de votar 3 propostes, donant a la que més havia agradat 3 punts, a la segona 2 punts i a en tercera posició 1 punt.

La seva proposta presentada per El Cable era Niu d'ànec amb coulis de taronja, malvasia de Sitges i encenalls de xocolata. El segon lloc ha estat per Amor de Pintxo i el seu Secret d'ibèric sobre un cor de milfulls amb foie fresc i crema al Pedro Ximenez. En tercera posició els clients han triat el Filet de porc amb pebrot i salsa de rocafort de l'Eguzki.