Oriol Castellà, del Club Nautic de Sitges, campió de la Copa d’Espanya de Patí a Vela 2013
Amb aquesta victòria, Oriol suma 9 victòries en la Copa d'Espanya i el Campionat d'Espanya de Patí a Vela.
Del 5 al 7 de juliol es va celebrar a Torredembarra la Copa d'Espanya de Patí a Vela amb més de 60 participants en Patí Senior, i més de 30 participants en Patí Junior.
Els vents van ser suaus durant els tres dies de campionat. L'esportista sitgetà Oriol Castellà, i membre del Club Nautic de Sitges, va demostrar la seva experiència en aquest tipus de competició, ja que en edicions anteriors va guanyar sis cops el Campionat d'Espanya i dos cops la Copa d'Espanya dins d'aquesta modalitat.
Un triomf que confirma el gran ritme de victòries i primers llocs dels esportistes sitgetans en la exigent disciplina del Patí a Vela.