L’Open d’escacs Vila de Sitges torna al Casino Prado després de dos anys de cancel·lacions
La 46ena edició d’aquest torneig internacional d’escacs comença avui i s’allarga fins al 30 de juliol, amb 180 participants d’una vintena de països.
Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte
La 46ena edició d’aquest torneig internacional d’escacs comença avui i s’allarga fins al 30 de juliol, amb 180 participants d’una vintena de països.
El Departament d’Esports crea un nou programa subvencionable per fer projectes d’esport adaptat amb una partida de 80.000€. Els candidats a obtenir aquests ajuts tenen fins el 8 d’agost per tramitar les peticions.
L'última jornada del torneig del Ladies European Tour disputat al Club de Golf Terramar, ha tingut un emocionant i insospitat final, amb la jugadora navarresa més humana que mai i tres aspirants que ho han lluitat fins al final.
Aquest any, després de les restriccions de la pandèmia, s’arriba a la xifra rècord de 720 participants al llarg de les 4 setmanes de juliol.
La jugadora navarresa Carlota Ciganda acaba líder empatada després de la primera jornada, amb les catalanes Elia Folch i Miriam Ayora seguint la seva estela al Club de Golf Terramar.