Notícies
https://www.sitges.cat/serveis/promocio-economica/actualitat/noticies
https://www.sitges.cat/@@site-logo/ajun-lat-color.jpg
La nova Sitges Film Office es presenta al sector audiovisual
L’Ajuntament manté la línia de treball dels darrers anys per consolidar Sitges com a motor en la indústria de la producció audiovisual. Jaume Roures, productor i soci fundador de Mediapro, ha posat de manifest que cal definir plans estratègics que tinguin una visió global per aconseguir crear una indústria audiovisual.
Sitges potencia els guionistes, creadors i escriptors a la primera jornada Endimaris Script Lab
En el marc del Festival de Cinema Endimaris, la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sitges amb la seva Sitges Film Office organitza el 24 de maig la primera jornada de guionistes Endimaris Script Lab que comptarà amb la participació de la directora Judith Colell, el cineasta Alberto Evangelio i el productor David Matamoros. Durant la sessió pràctica s’escolliran entre 7 i 10 projectes per a la redacció d’un guió per poder presentar-los davant la indústria.
Sitges acull la 2a edició del Festival de cinema LGTBIQ+ Endimaris
El certamen se celebra del 20 al 28 de maig i oferirà una programació protagonitzada pel col·lectiu LGTBIQ+ i dirigida a tots els públics. En el marc del certamen, la regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sitges organitza la primera jornada de guionistes Endimaris Script que comptarà amb la participació de la directora de cinema, Judith Colell; el director, Alberto Evangelio; i el productor cinematogràfic, David Matamoros.
La regidoria de Promoció Econòmica promou un Pla formatiu gratuït per a persones emprenedores i empreses
Les formacions del primer semestre es realitzaran els mesos de maig i juny a l’aula de formació del CIES Nivell 10. La jornada formativa ‘Entrepreneurs Network’, el curs ‘Què et cal saber per emprendre?’ i la jornada ‘El nou consumidor és 3.0, com acomplir amb les seves expectatives’ formen part de la programació inicial del pla formatiu adreçat a persones que han d’iniciar un projecte o que volen consolidar-lo.
S’inicia el curs d’auxiliar de cuina en el marc del ‘Projecte Singulars’
La formació s’adreça a persones d’entre 16 i 29 anys, que es troben en situació d’atur. Els cursos d’Auxiliar Community Manager i Auxiliar de vendes a través d’internet començaran el dilluns 11 d’abril.