Curs per a persones nouvingudes, Implica’t a Sitges
Les persones nouvingudes que estiguin interessades en conèixer la història de la vila, les festes, la cultura o, fins i tot, els serveis o com fer els tràmits administratius, poden participar en una una nova edició del curs de coneixement de la societat catalana i del seu marc jurídic, ‘Implica’t a Sitges’.
El curs és gratuït i s’imparteix en una única setmana, del dilluns 26 al divendres 30 de juny, i s’organitza en cinc sessions informatives, amb un total de 25 hores.
L’Ajuntament organitzarà també una altra convocatòria del curs del 6 al 9 de novembre. Les persones interessades en inscriure’s-hi poden fer-ho presencialment a les oficines de Drets Civils, al carrer Samuel Barrachina, 3 (al costat del Centre de Dia L’Aplec) o contactar al telèfon 938113180.
Per complementar la formació de l’Implica’t a Sitges, s’organitza una sessió informativa sobre la reagrupament familiar. La sessió és gratuïta i es realitzarà el dimecres 5 de juliol, de 10 a 13 hores, a la Biblioteca Santiago Rusiñol. Un cop finalitzada la xerrada es realitzarà una visita guiada a la mateixa Biblioteca. Per participar-hi es pot confirmar assistència al 93 811 31 80.
La trobada es complementa amb una altra sessió informativa sobre nacionalitat, el dimecres 15 de novembre. Per a més informació es pot enviar un correu electrònic a migracio@sitges.cat.
Implica’t a Sitges. Horaris del curs del mes de juny
Dilluns 26 de juny de 9.30 a 14 h
Dimarts 27 de juny, de 9 a 14.30 h
Dimecres 28 de juny, de 9.30 a 15 h
Dijous 29 de juny, de 9.30 a 15 h
Divendres 30 de juny, de 9.30 a 14.30 h
Lloc: Centre d'Iniciatives Econòmiques (CIES) Nivell 10
Adreça: carrer Gabriel Pallarès, 12