Escola d'Hostaleria de Sitges
Estudis que es poden cursar actualment:
Tècnic/a en cuina
Ocupacions: cuiner de qualsevol tipus d'establiments i/o allotjaments, cap de sector, treballador de departament d'economat i celler en diverses empreses del sector.
Tècnic en Serveis de Restaurant i Bar
Ocupacions: cambrer de bar o restaurant, bàrman, cafeter, somelier, cuiner d'un establiment catalogat en el grup de restauració evolutiva, feina de departament d'economat i celler d'un hotel, restaurant, hospital, empresa de servei d'àpats, autoocupació.
Tècnic de pastisseria
Ocupacions: pastisser de qualsevol tipus d'establiment o allotjaments, cap de partida, treballador de departament d'economat i celler en diverses empreses del sector, mestre obrador.
Tècnic superior en restauració
Ocupacions: cap d'economat i celler, cap de menjador, director de restaurants i banquets, cap de compres, director de producció, director d'aliments i begudes, responsable d'alimentació en càtering, autoocupació, consultor.
Metodologia
Els continguts dels cursos tenen un tractament eminentment pràctic i basat en: treball en cuina i sala, treball en grup, treball de casos reals: serveis de banquets, serveis de càtering, serveis de col·lectivitats, serveis a la carta, atenció personalitzada, seguiment de les pràctiques a l'empresa.