Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

Relació amb les persones consumidores

Serveis:

  • Informar, orientar i assessorar les persones consumidores sobre els seus drets i deures en les seves relacions de consum.
  • Informació sobre els drets de les persones consumidores
  • Recomanacions de l’ Agència Catalana del Consum
  • Tramitar consultes i tramitar queixes en matèria de consum
  • Gestionar reclamacions a través de la mediació de consum per tal que, amb la intervenció d’una tercera persona imparcial, les parts puguin arribar a acords satisfactoris
  • Trasllat de denúncies de persones consumidores en matèria de consum a l’ Agència Catalana de Consum
 
Gestionar reclamacions
 
Requisits:           
  • Cal haver presentat reclamació prèvia a l’ empresa reclamada
  • Cal presentar la documentació acreditativa de la reclamació ( tiquet, factura, pressupost, reclamació prèvia...)
  • Cal que la persona consumidora estigui empadronada a Sitges
La presentació de sol·licitud de consulta, reclamacions, queixes i denúncies en matèria de consum de l’ Ajuntament de Sitges es realitza a través d'aquest enllaç