Relació amb les persones consumidores
Serveis:
- Informar, orientar i assessorar les persones consumidores sobre els seus drets i deures en les seves relacions de consum.
- Informació sobre els drets de les persones consumidores
- Recomanacions de l’ Agència Catalana del Consum
- Tramitar consultes i tramitar queixes en matèria de consum
- Gestionar reclamacions a través de la mediació de consum per tal que, amb la intervenció d’una tercera persona imparcial, les parts puguin arribar a acords satisfactoris
- Trasllat de denúncies de persones consumidores en matèria de consum a l’ Agència Catalana de Consum
Gestionar reclamacions
Requisits:
- Cal haver presentat reclamació prèvia a l’ empresa reclamada
- Cal presentar la documentació acreditativa de la reclamació ( tiquet, factura, pressupost, reclamació prèvia...)
- Cal que la persona consumidora estigui empadronada a Sitges
La presentació de sol·licitud de consulta, reclamacions, queixes i denúncies en matèria de consum de l’ Ajuntament de Sitges es realitza a través d'aquest enllaç