EMPRESA
ACCELERA EL CREIXEMENT
Programa de suport al creixement empresarial de la Diputació de Barcelona i Pimec - 9a. edició especial post Covid-19
Més informació aquí
Presentació tallers formatius setembre-desembre 2019
8 i 10 octubre 2019: Què és la transformació digital i com afecta a la meva empresa ?
22 i 24 octubre 2019: Linkedin, l'eina de vendes 4.0.
29 d'octubre 2019: Estalviar energia a la teva Pime. Menys energia, menys factura.
6 novembre 2019: Normativa i responsabilitat de les pàgines web i botigues on line.
29 novembre 2019: Speed Networking. Coneix empreses amb qui fer negoci, en només 4 hores.
Els tallers són gratuïts per a empresaris i treballadors però cal inscriure's prèviament al formulari que trobareu al final dels programes dels tallers. Les places són limitades.
Més informació: serveisempresa@sitges.cat. Telf 93 894 40 61
Taller 1: Estalviar energia a la teva pime. Menys energia, menys factura.
OBJECTIUS
- Oferir eines pràctiques per reduir les factures de llum i gas per a pimes i autònoms.
- Aprendre a calcular les necessitats energètiques de la seva empresa.
- Conèixer com es factura llum i gas.
- Donar eines pràctiques per reduir els costos de llum (i gas) de la seva empresa.
CONTINGUTS
- Explicació interactiva de les factures d’energia.
- Pràctica per conèixer les necessitats reals d’energia de la seva empresa.
- Decàleg “fàcil” per estalviar energia.
- Comparador de companyies “oficial”.
- Dinàmica per emprendre accions concretes d’estalvi.
- Exemples de les empreses dels participants.
- Resolució de dubtes.
Dates de realització: 29 d'octubre de 2019
Horari: 9 a 14 h
Durada total: 5 h
Lloc: CIES Nivell 10. c/ Mestre Gabriel Pallarès, 12. Sitges
Formador: Jordi Noguera. Amb Salut.
Taller 2: Què és la transformació digital i com m'afecta a l'empresa ?
OBJECTIUS
Conèixer com afectarà la transformació digital a les empreses i als treballadors, i com, amb petits canvis, podem donar els primers passos cap un futur que ja està en el nostre dia a dia.
CONTINGUTS
Sessió 1:
- Objectius:
- Endinsar-nos en el món digital i fer un anàlisi de les empreses de les sessions per a saber a on estem i a on volem arribar en la nova era.
- Continguts:
- Però què és la era digital?
- Què és realment la transformació digital i en quin moment estem.
- IOT (Internet de les coses) i la seva repercussió en la nostra vida diària.
- Com es viu en l’entorn global i en l’entorn local.
- DAFO del canvi i com pujar al carro.
- Anàlisi digital de les empreses:
- L’ara i el desprès de cadascuna de les empreses: Anàlisi del moment digital.
- Digital Project: Pautes per assolir la Transformació Digital focalitzant-te en el que és imprescindible cara el client i la competitivitat:
- Experimentació al límit.
- Col·lisió a l’arrel de l’empresa (core business).
- Re-invenció de la visió de l’empresa.
- Posada en marxa del nou model.
Sessió 2:
- Objectiu:
- Entendre com incloure la nova era digital en procediments i persones.
- Continguts:
- Presentació del Digital Project de cada alumne i brainstorming amb els participants.
- Les normes del nou ecosistema empresarial.
- La digitalització dels processos.
- La digitalització dels serveis.
- La digitalització del Talent.
- Com comunico aquest canvi i les seves repercussions als treballadors per què no es sentin amenaçats.
Dates de realització: 8 i 10 d’octubre de 2019
Horari: 9:30 a 13:30 h
Durada total: 8 h
Lloc: CIES Nivell 10. c/ Mestre Gabriel Pallarès, 12. Sitges
Formadora: Laura Cespedosa Cañada
Taller 3: Linkedin, l'eina de vendes 4.0
OBJECTIUS
Dotar els assistents d'una estratègia de venda amb Linkedin i transmetre l'equació d'èxit en la venda 4.0.
CONTINGUTS
Sessió 1:
- Objectius:
- Conèixer la venda on-line?
- Aprendre a comunicar a Linkedin.
- Definir una estratègia a Linkedin.
- Saber utilitzar la cerca avançada.
- Desenvolupar la teva targeta de visita a Linkedin.
- Continguts:
- Desenvolupament de venda online.
- Com i que s'ha de comunicar a Linkedin.
- Tenir una estratègia a Linkedin.
- Com tenir el perfil ideal.
Sessió 2:
- Objectius:
- Treballar la porta freda a la xarxa.
- Conèixer les eines de comunicació a Linkedin.
- Procés de venda a Linkedin.
- Saber cercar al teu client.
- Continguts:
- On exposar el producte a Linkedin.
- On parlar del teu producte a la xarxa.
- Com presentar el teu producte.
- Com segmentar el mercat.
- On parlar del producte.
- Aplicacions per a conèixer millor al teu client.
Dates de realització: 22 i 24 d’octubre de 2019
Horari: 9:30 a 14 h
Durada total: 9 h
Lloc: CIES Nivell 10. c/ Mestre Gabriel Pallarès, 12. Sitges
Formador: Josep Prat. Strategy & Value Innovation SL (SVI CONSULTORS)
Taller 4: Normativa i responsabilitats de les pàgines webs i botigues online
OBJECTIUS
- L’objectiu és tenir coneixement de com ha de ser una pàgina web per tal de complir la normativa legal i poder vendre online.
- Conèixer les obligacions del prestadors de serveis online.
- Saber quines passes s’han de seguir durant la contractació per Internet.
- Saber com s’ha de fer la publicitat a Internet i les comunicacions comercials per correu electrònic, segons la normativa.
- Conèixer les obligacions del venedor en la venda a distància i el dret de desistiment del consumidor.
CONTINGUTS
- Aplicació de la llei sobre serveis de la societat d’informació i correu electrònic.
- Les pàgines web:
- Obligacions dels prestadors de serveis en la venda de productes online.
- Obligacions sobre les galetes “cookies” i la seguretat.
- El comerç electrònic:
- La contractació a Internet.
- La publicitat (Internet, correu electrònic, etc.).
- Les comunicacions comercials (el correu brossa).
- Obligacions en la venda a distancia a consumidors.
- La protecció de les dades personals en l’àmbit de la comunicació electrònica.
- Resolució i anàlisi de casos pràctics sobre els conceptes apresos per tal d’integrar-los.
Dates de realització: 6 de novembre de 2019
Horari: 9 a 14 h
Durada total: 5 h
Lloc: CIES Nivell 10. c/ Mestre Gabriel Pallarès, 12. Sitges
Formadora: Àngels Galiana Arranz
Taller 5: Speed networking. Coneix empreses amb qui fer negoci, en només 4 hores!
OBJECTIUS
- La dinàmica tan pot estar enfocada a un sector o objectiu determinat, com a fer-se conèixer empreses multisectorials del mateix territori o de zones properes/llunyanes.
- Conèixer breument com presentar-se de manera curta i eficient.
- Conèixer el 100% de les empreses participants en la dinàmica de networking.
CONTINGUTS
- Pràctica per a una correcta presentació de l’empresa (elevator pitch) i per a un millor aprofitament de la posterior dinàmica de networking de “tots contra tots”, i en especial en el “post-networking” (l’endemà de la dinàmica).
- Dinàmica de networking amb breus entrevistes de 3’ o 4’ cadascuna (depenent del nombre d’assistents), sota metodologia pròpia que duem a terme des de fa prop de 10 anys, i on els resultats sempre han estat molt positius.
Dates de realització: 29 de novembre de 2019
Horari: 9:30 a 13:30 h
Durada total: 4 h
Lloc: Centre Cultural Miramar. C/ de la Davallada, 12. Sitges
Formador: Josep Alberti i Pradera. Seminaris i Formació, SLU
3ª sessió de Gestió d'Associacions. Dilluns 16 de desembre
CONTINGUT DE LA 3ª SESSIÓ
El Cicle de Subvencions
- Definició
- Tipologia de finançament
- Recerca
- Reformulació
- Seguiment
- Justificació
Data de realització: Dilluns 16 de desembre de 2019
Horari: 18:30 a 20:30 h.
Lloc: C.C. Miramar. c/ de la Davallada, 12. Sitges.
Formadors: Facto Cooperativa.
ACTIVITAT GRATUÏTA. CLIQUEU AQUÍ PER FER LA INSCRIPCIÓ
Organitza:
Amb el suport de: