Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Promoció econòmica

EMPRESA

Per a les empreses ja consolidades s'ofereixen serveis d'assessorament personalitzat així com informació i formació especialitzada en gestió empresarial. S'ofereixen també serveis d'intermediació laboral, ajuts i subvencions.
La regidoria de Promoció Econòmica presenta l’oferta d’accions formatives anual per enfortir el sector empresarial, comercial i l’emprenedoria.

L’Ajuntament de Sitges, a través de la regidoria de Promoció Econòmica, organitza cada any un programa d’accions formatives que permet adquirir competències i habilitats personals i tècniques per contribuir a la reactivació econòmica, augmentar la competitivitat dels negocis, i sobretot, a superar els efectes de la crisis econòmica generada per Covid-19. L’oferta d’aquest 2021 adreçada a emprenedors, empresaris i comerciants de Sitges és la següent:

 

 

Paral·lelament, hi ha un catàleg de formació conjunt per a tots els empresaris i emprenedors de la comarca del Garraf per ampliar el ventall de formació. Pretén ser un document viu que s'actualitza constantment i s'afegeixen nous cursos i tallers.

Més informació i inscripcions

Paral·lelament, hi ha un catàleg de formació conjunt per a tots els empresaris i emprenedors de la comarca del Garraf per ampliar l'oferta de formació. Pretén ser un document viu que s'actualitza constantment i s'afegeixen nous cursos i tallers.

Veure Catàleg

Taller adreçat a empresaris, emprenedors i comerciants

Objectius

  • Donar a conèixer una tècnica que permet millorar l’eficàcia personal mitjançant una major auto-consciència connectant millor amb les oportunitats que acompanyen als desafiaments que es presenten a l’entorn laboral
  • Conèixer els fonaments dels avantatges que aporta la pràctica continuada de Mindfulness:

      - Augment de la concentració i claredat mental

      - Millora de la confiança i l’empatia

      - Més creativitat

Continguts

  • Introducció al Mindfulness i la seva aplicació en l’àrea laboral
  • Beneficis de la pràctica de Mindfulness i evidències científiques
  • Les 5 dimensions del Mindfulness
  • Mindfulness i Intel•ligència emocional
  • La reacció d’estrès i com respondre d'una manera saludable
  • Actituds per prevenir l'estrès i desenvolupar resiliència
  • Mindfulness en la vida diària. Durant la sessió es faran algunes pràctiques

Dates de realització: 25 i 27 de maig 2021

Horari: de 15 a 17 h

Durada total: 4 hores

Format Telemàtic i Gratuït

Termini d'inscripció: del 7 al 19 de maig 2021

Places limitades

Un cop finalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç per accedir al taller en línia.

Inscripció

OBJECTIUS:

Desenvolupar metodologies per adaptar el comerç al detall a l’actual context econòmic. Al final del taller els assistents/es tindran coneixements, orientacions i pautes sobre:

- Noves tendències en els comerços i com tenir-les presents

- L’impacte de les noves tecnologies i com aprofitar-ho

- Macro tendències socials i tecnològiques en els pròxims anys

- Metodologies per adaptar els nostres comerços a una nova realitat

- Orientació per fer un canvi de model de negoci

- Desenvolupar models d’èxit

CONTINGUTS:

- Una nova realitat

- La nova matriu de distribució del consumidor

- Les tendències, necessitats i hàbits

- La importància del model de negoci

- El concepte implícit

- Més enllà de productes i serveis

- El paper de les noves tecnologies en el negoci

- Les botigues del futur

- Anàlisi de casos d’èxit

Dates de realització: Posposat, en breu anunciarem les noves dates

Horari: de 15 a 17 h

Durada total: 4 hores

Format Telemàtic i Gratuït

Termini d'inscripció: 

Places limitades

Un cop finalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç per accedir al taller en línia.

Inscripció

OBJECTIUS:

Treballarem amb les 5 millors estratègies que pots aplicar perquè la teva empresa gaudeixi d’una cartera de clients fidels. Estratègies d'èxit sobre com convertir als teus clients en clients habituals, i que recomanin la teva marca a tota la seva xarxa de contactes.

CONTINGUTS:

- Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelitat

- Entendre que la fidelització de clients és una forma d'assegurar-nos les vendes ja que és més fàcil i barat aconseguir que un client repeteixi compra que un client nou compri. A més, el consumidor que realitza una segona compra gasta tres vegades més que el nou i fins a cinc vegades més si repeteix una tercera.

Atenció personalitzada i construcció d’una relació duradora:

- Conèixer i personalitzar l’atenció al client

- Servei postvenda

- Manteniment

- Garanties

- Upp- selling

Experiències d’usuaris a un nivell superior:

- Petits detalls que marquen la diferència

- Mantenir una coherència de marca:

- Compartir el missatge

Comunicació amb el client:

- Interactuar amb el client per saber què vol i què pensa

Diferenciació:

- Què podem oferir que ens faci únics

- Arriba el moment de posar-se en acció. Treballarem amb les 4 tècniques per excel·lència i també veurem exemples creatius d'empreses amb èxit

Programes de fidelització i descomptes:

- Tipus i característiques dels diferents programes

Vendes Vips:

- Venda privada i exclusiva

Factors Sorpresa:

- Invitacions, detalls i accions especials

Canals de comunicació àgils:

- Pros i contres dels diferents suports: e-mail màrqueting, sms, xarxes social etc...

Dates de realització:  6, 8, 13 i 15 de setembre 2021

Horari: de 15 a 17 h

Durada total: 8 hores

Format Telemàtic i Gratuït

Termini d'inscripció: del 17 al 27 d'agost 2021

Places limitades

Un cop finalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç per accedir al taller en línia.

Inscripció properament

OBJECTIUS:

Davant l'aprovació de la llei de reformes urgents del treball autònom, que recull una important bateria de mesures que incideixen directament en el dia a dia de les persones treballadores autònomes, i davant la futura aprovació de noves normatives, es fa necessari plantejar aquesta xerrada informativa per donar a conèixer els canvis que s'aveïnen i que impacten en un gran nombre de persones treballadores autònomes que conformen la major part del teixit empresarial català.

CONTINGUTS:

- Mesures per reduir les càrregues administratives dels treballadors autònoms.

- Mesures de foment i promoció del treball autònom.

- Mesures per afavorir la conciliació entre la vida familiar i laboral dels treballadors autònoms.

- Mesures per aclarir la fiscalitat dels treballadors autònoms.

Dates de realització:  28 i 30 de setembre 2021

Horari: de 15 a 17 h

Durada total: 4 hores

Format Telemàtic i Gratuït

Termini d'inscripció: del 13 al 23 de setembre 2021

Places limitades

Un cop finalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç per accedir al taller en línia.

Inscripció properament

OBJECTIUS

El taller dona les claus per aconseguir incrementar les vendes a qualsevol empresa més enllà de la crisi. Amb un caràcter eminentment pràctic, el taller es desenvolupa amb sessions de role play i casos reals.

CONTINGUTS

Objectius:

- Definir i potenciar les qualitats del venedors més efectius, tot practicant tècniques de venda del comercials, fins arribar al tancament

-Treballar la fidelització, post venda inicial, que permeti multiplicar les vendes a futur

Continguts:

- Qualitats del venedor eficient i els aspectes a potenciar

- La venda “face to face”

- La importància de generar confiança

- La diferència entre empatia i capacitat empàtica

- Entrega de l’oferta i els factors claus en el seu seguiment

- Tancament de la venda

- Què fer un cop tancada la venda

- Com treballar al client amb l’objectiu de fidelitzar-lo

Objectius:

- Desenvolupar i donar valor a l’equilibri facturació / clients i marge /clients, amb els càlculs adients - - Optimització del departament comercial amb components variables del salari ben aplicades, per millorar les vendes.

Continguts:

- Definir l’equilibri de l’empresa per reduir els riscos innecessaris de viabilitat

- El marge brut, com calcular-lo i com definir preus amb marges predefinits

- Els descomptes i la seva afectació al marge

- El departament comercial i la part variable del salari

- Errors que no es pot permetre la Direcció Comercial

- Com potenciar els nostres punts forts i minimitzar els febles, en sortir a vendre

- Conclusions i cloenda

Dates de realització: 18, 20, 25 i 27 d'octubre 2021

Horari: de 14:30 a 17 h

Durada total: 10 hores

Format Telemàtic i Gratuït

Termini d'inscripció: del 4 al 14 d octubre 2021

Places limitades

Un cop finalitzada la inscripció, es facilitarà l’enllaç per accedir al taller en línia.

Inscripció properament

OBJECTIUS:

- Detectar les habilitats i competències emprenedores dels participants

- Identificar les possibles àrees de millora

- Integració i assimilació dels propis recursos per a desenvolupar amb èxit un projecte empresarial

CONTINGUTS:

- Introducció dels principals temes relacionats amb el desenvolupament de talent i paradigma centrat en la persona

- Primera dinàmica experiencial amb Lego Serious Play centrada en el potencial individual de les persones

- Segona dinàmica experiencial amb les peces de Lego dirigida a treballar aspectes específics de la capacitat emprenedora de cara a desenvolupar el propi projecte empresarial i/o professional

Dates de realització:  11 de novembre 2021

Horari: de 15 a 20 h

Durada total: 5 hores

Format Presencial i Gratuït

Termini d'inscripció: del 25 d'octubre al 8 de novembre 2021

Places limitades

Inscripció properament

Programa de suport al creixement empresarial de la Diputació de Barcelona i Pimec - 9a. edició especial post Covid-19

Més informació aquí

 

Us presentem els tallers que es realitzaran durant el darrer quadrimestre de l'any.

 

8 i 10 octubre 2019: Què és la transformació digital i com afecta a la meva empresa ? 

22 i 24 octubre 2019: Linkedin, l'eina de vendes 4.0. 

29 d'octubre 2019: Estalviar energia a la teva Pime. Menys energia, menys factura. 

6 novembre 2019: Normativa i responsabilitat de les pàgines web i botigues on line. 

29 novembre 2019: Speed Networking. Coneix empreses amb qui fer negoci, en només 4 hores. 

 

Els tallers són gratuïts per a empresaris i treballadors però cal inscriure's prèviament al formulari que trobareu al final dels programes dels tallers. Les places són limitades.

 

Més informació: serveisempresa@sitges.cat. Telf 93 894 40 61

Actualment no hi ha elements dins d'aquesta carpeta.

Actualment no hi ha elements dins d'aquesta carpeta.